פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך פירסומות ח. חשמל .תגובה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברור שהנושא ביטחון שילדים לא ישחקו בחשמל זה חשוב אבל לא רק לזה חברת החשמל עושה פירסומות
אלא כמה עולה לי שעה להפעיל את המזגן זה כל כך נחוץ וכי אין אפשרות להעביר מידע הרבה יותר זול
כגון לרשום מאחורי החשבונית יעוץ לחיסחון בחשמל?
וכן שרותים שאתם מפתחים ללקוחותיכם
אם כן אולי כדאי שבמקום להכנס עמוק לכיסנו ולהעלות את התעריף כל כמה חודשים תתחילו לצמצם בפירסומות ולא בכיס שלנו

בכבוד רב

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
דניה מיארה, סגן מקצועי שם ותפקיד:
משה שלום,
ציבור לקוחותיה של חברת החשמל אינו ציבור הומוגני. צרכי הלקוחות שלנו אינם זהים. רמת הידע שלהם - אינה אחידה וזהה. היקף השימוש שלהם בחשמל איננו זהה. ישנם בקרב לקוחותינו אנשים שמכירים את פרטי התעריף על בוריים, ומסוגלים לחשב במדויק כמה עולה הפעלתו של מכשיר זה או אחר, ובהתאם - לתכנן את תמהיל השימוש במכשירי החשמל השונים הנמצאים בבית. באותו זמן ישנם לקוחות רבים אחרים שאינם מכירים את פרטי הדברים והמידע שאנו מעבירים להם - חסר ונחוץ. מחקרים שאנחנו מבצעים לאורך השנים מצביעים על כך שתפישת מחיר החשמל גבוהה משמעותית לעומת העובדות המוחלטות. מסתבר שרבים מקרב ציבור לקוחותינו אינם יודעים לומר במפורש מהי עלות הפעלתם של המכשירים השונים ו/או שהם חיים בתחושה שהמחיר גבוה יותר ממה שהוא באמת. כתוצאה מכך הם נמנעים מלעשות שימוש באמצעים ומכשירים חשמליים שתורמים לשיפור איכות החיים. כאשר לקוח מאמין שהפעלת מזגן עולה סכום כפול ממה שהיא בפועל - סביר להניח שיימנע מהפעלת המכשיר ואולי אף יישאר עם "טעם מר" ועם תחושה שמחיר יקר מונע ממנו ליהנות ממכשיר שרכש, ולא אלו פני הדברים. לכן, ובמסגרת השירות השוטף שאנו מעניקים, אנו מטפלים מידי פעם גם בסוגיות אלה, ומקפידים להעביר נתונים עובדתיים לידיעת הציבור, כדי לתת ללקוחות כלים לתכנון משק החשמל הביתי/פרטי שלהם. הפעילות הפרסומית של חברת החשמל מתבצעת במגוון אפיקי מדיה וכלים העומדים לרשותנו: על גב חשבון החשמל ניתן למצוא, מידי חודשיים, מידע בנושאים שונים. כך גם באתר האינטרנט של החברה ובמגוון עלוני המידע אותם אנחנו מכינים לשימוש לקוחותינו (עלונים אלה, דרך אגב, ניתן להזמין בפנייה לשירות 103 של חברת החשמל. פירוט הנושאים נמצא באתר האינטרנט וגם אנשי השירות שלנו ישמחו למסור אותו לכל פונה). גם למעטפות חשבון החשמל אנחנו מצרפים עלוני מידע בנושאים השונים. ועדיין - אין בכך די. ערוצי המדיה ההמוניים מאפשרים לנו להגיע לכיסוי נרחב הרבה יותר של ציבור הלקוחות, בעת ובעונה אחת. אלו כלים מקובלים ויעילים, וחברה שיש לה ציבור לקוחות כשלנו - איננה יכולה שלא לעשות בהם שימוש. שיעורי החשיפה לעלוני מידע, גב חשבון, אינטרנט וכד', אינם מכסים את כלל הציבור. בהקשר לכך יש לזכור נקודה נוספת: אחד מסימני התקופה בה אנו חיים הוא ריבוי "דואר הזבל" שכולנו מקבלים כמעט מידי יום בתיבות הדואר. תופעה זו מפחיתה מתשומת הלב שחלק מאיתנו נותן למידע שמגיע אליו בדרך כזו, גם כאשר מדובר במידע רלוונטי וחשוב, שהיינו שמחים לקבל. גם משום כך הדרך הנכונה והטובה היא לעשות שימוש מקביל בכמה ערוצים, כדי להרחיב את המעגל. כחברה המעניקה שירות לכולם - חובתנו לעשות מאמץ ולהגיע למספר הלקוחות הרב ביותר עם כל מידע שירותי שיש לנו להביא לידיעתכם. אנו רואים בכך משימה וחובה, כמו גם ביטוי לתפישת השירות המנחה אותנו. באמצעות השימוש בתקשורת המונים אנו אכן מצליחים להגיע לכיסוי נרחב יותר של הציבור ומגבירים את החשיפה והמודעות שלו למידע השירותי השוטף שאנו מעבירים, בנושאים השונים.
ומילה לסיום: קביעת תעריפי החשמל בישראל איננה בידינו. חברת החשמל איננה מעלה את התעריף מידי כמה חודשים. הנושא נמצא בסמכותה הבלעדית של הרשות לשירותים ציבוריים - חשמל, שהיא הגורם הקובע את תעריפי החשמל ואת מועדי עדכונם. הרשות מונתה מתוקף חוק החשמל התשנ"ו-1996, והיא מהווה גוף המסדיר ומפקח על שירותים ציבוריים בתחום החשמל. המרכיב העיקרי המשפיע על תדירות השינויים בתעריף החשמל הוא מחירי הדלקים בעולם - מרכיב שאין לנו כל השפעה עליו ו/או על השלכותיו.
מידע נוסף בנושא זה תוכל כמובן למצוא באתר האינטרנט שלנו, בכתובת:www.israel-electric.co.il, וכן באתר הרשות לשירותים ציבוריים-חשמל.
תגובה:
לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה