|
|
|
|
|
|
הנחת כבלים לביניינים חדשים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיימים הזמנות בחברת חשמל מחוז דן הרבה הזמנות לחיבורים חדשים וחברת החשמל לא מספקת את השירות שהיא קובעת לתיאום הנחת כבלים בתירוצים שונים כגון רישוי עירייה או משטרה והקבלנים והיזמים לא מקבלים שירות למרות ששולם כל הכסף לפחות 24 חודש מוקדם
|
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמואל שץ ממונה על תלונ |
שם ותפקיד: |
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. |
תגובה: |
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. |
פתרון: |
|
|
|