פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות לח-ן שגוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
משמר השבעה כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בח-ן חשמל האחרון שקיבלתי, יש פער של 883 קוט"ש, בין הקריאה האחרונה בח-ן הקודם לבין הקריאה הקודמת בח-ן הנוכחי.
התקשרתי לברר את סיבת הטעות.
ענתה לי הפקידה בטון חסר סבלנות "אל תשימי לב למספר, הוא פיקטיבי" .
אמרתי לה שאני לא מתכוונת לשלם על מספרים פיקטיביים ואני מבקשת לבדוק את הטעות.
תשובתה: "טוב, אז תתקשרי לגביה והם לא יענו לך, כי הם לא עונים אף פעם". שמה אותי על המתנה יותר מרבע שעה.
סגרתי את טלפון והתקשרתי שנית. שוב אותה פקידה ענתה לי ובטון גבוה וכועס שאלה למה ניתקתי. אמרתי לה שאין שום סיבה האחכה כל כך הרבה זמן, מה גם שהיא לא הסבירה למה לחכות, רק אמרה: "עוד רגע" ושמה אותי על ממתינה.
כשביקשתי את המנהלת שלה, היא אמרה שאין מנהלת מעליה.
אחרי דין ודברים היא ביקשה את מס' הטלפון שלי, כשהקראתי לה, היא אמרה: "את ממש יודעת לדקלם, כל שביקשתי זה את המס', אל תתדקלמי לי".
אח"כ אמרה שיחזרו אלי למס' שנתתי - אני מקווה שכך יהיה, למרות שיש בי חוסר אמון מלא להבטחה זו שלה.
בכזה שרות גרוע, ללא איכות, ללא נכונות אפילו, אף פעם לא קיבלתי באף חברה אחרת שנותנת שרותים.
מה גם שאני בטוחה שבמידה והחיוב היה לטובתי הטיפול היה שונה לגמרי, היות והחיוב היה לרעתי, ההתיחסות היתה כפי שהיתה.
כספי סוג הנזק :
לתת לי הסבר מדוע חייבו אותי פעמיים על 883 קוט"ש. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
שינהב ליטל, תודה שהפנית לתשומת ליבנו את האמור בפנייתך. תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה.

ברצוני להדגיש כי חברת החשמל רואה חשיבות רבה להתנהגות עובדיה כלפי לקוחותיה, בפרט אלו העוסקים במתן שירות ומענה טלפוני. לפיכך, עושה חברת החשמל כל שביכולתה להדריך את עובדיה לנהוג בנימוס, מקצועיות ואדיבות כלפי לקוחות החברה.
תגובה:
שינהב ליטל, תודה שהפנית לתשומת ליבנו את האמור בפנייתך. תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה.

ברצוני להדגיש כי חברת החשמל רואה חשיבות רבה להתנהגות עובדיה כלפי לקוחותיה, בפרט אלו העוסקים במתן שירות ומענה טלפוני. לפיכך, עושה חברת החשמל כל שביכולתה להדריך את עובדיה לנהוג בנימוס, מקצועיות ואדיבות כלפי לקוחות החברה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה