פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חיבור ביתי לתשתית למעלה מחצי שנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 9.08 שילמנו עבור חיבור ביתנו לתלת פאזי .במהלך השיפוצים שנעשו אצלנו בבית פגע אחד העובדים בקבל של חברת חשמל (שלא היה מאובטח על פי החוק...)
במהלך אותו יום היגיעו שני צוותים של חברת חשמל לתקן את התקלה(ניתוק שלש דירות במשעול)הוחלט על ידם לעשות את החיבור חיצוני("משום שבכל מקרה אנו מעונינים לחבר כל דירה לחיבור עצמאי) לאור החלטה זו סגרנו את התקרה ולאחר שבועיים נוספים בשעה טובה הסתיימה העבודה ונכנסנו לביתנו .לאחר כשלשה שבועות מגיעים אלי נציגי חברת חשמל ודורשים(אפילו באיומים כי ינתקו לנו את החשמל בבית...) כי נפתח את התקרה מחדש והם יחפשו כיצד לחבר שוב את הקבלים וכו'.
אמרתי להם שאיני מוכן לפתוח שוב את התקרות בבית לבסוף (כשטענו שאין להם ברירה) הסכמתי כי את החציבה יעשה הקבלן שעבד אצלי בבית ע"ח חברת חשמל עליו אני סומך.הרצל נציג חברת חשמל הסכים למהלך ואףנפגש עימו לקבלת הצעת מחיר.כנראה ששוב "התבלבלו" בחברה והחליטו שאני צריך לשלם על הטעויות שהם עושים והם אינם מוכנים לשלם,וכך לאחר למעלה מחצי שנה אנחנו עדיין לא מחוברים ללוח החשמל אותנו נדרשנו לעשות בכסף רב.
חשוב לציין שאין קשר בין החיבור של ביתי לתיקון בעית החשמל בבתים האחרים (המחוברים בשלב זה באופן חיצוני)אלא אך ורק כוחנות של חברת חשמל.

אני דורש שיחברו אותנו מידית ללוח החשמל וכן פיצוי על כך שכספי "שוכב" בחברת חשמל חצי שנה ואיני מקבל את תמורתו.

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
למר למר יונתן סמואל שלום, נצבות תלונות הציבור תבדוק את תלונתך שבנדון, תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך. תגובה:
למר למר יונתן סמואל שלום, נצבות תלונות הציבור תבדוק את תלונתך שבנדון, תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה