פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל בנזק שנגרם לי נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב !

הנידון : טיפול כושל בפיצוי שנגרם לי מחברת חשמל .

בתאריך 18.01.09 אירעה בביתנו ברח' השישה עשר 23 בבניין המונה 8 דיירים נפילת מתח רצינית עד שכבה המחשב וכל המוצרים החשמליים בבית לא דווחנו על תקלה זו כיוון שזה אולי משהו חד פעמי וכדו' למחרת ב 19.01.09 יום שני בשבוע באותה שעה בדיוק קרה שוב נפילת מתח רק שבפעם זו המחשב שכבה כבר לא פעל יותר. מיד פניתי לחברת חשמל ונעניתי ע"י הילה מהמוקד שטענה שאכן הייתה נפילה ונשלח צוות בדיקה. גם בתאריך ה 30 לאותו חודש הייתה נפילה וגם אז המוקדנית טענה שיש הפרעה בקו ונשלח צוות בדיקה.

המוקדנית המליצה לי לצלצל למח' ביטוחים ולתבוע את הפיצוי המגיע לי.

במח' ביטוחים ענה בחור בשם רפי רופא שהבטיח לסייע ויש לתקן את המחשב בהנחה שהייתה נפילת מתח. כמובן שעל סמך הנפילה שהייתה ועל מה שאמרה המוקדנית תיקנתי את המחשב כשהנזק עומד ע"ס 1150 ש"ח.

במכתב תגובה המצורף בזה מח' ביטוחים טוענים שלא הייתה שום נפילה. ואין תיעוד על זה וכו'

יש לציין כי כל שמונת הדיירים יכולים להעיד שהייתה נפילה ב 19 לחודש וגם ביום שלפניו , ואף המוקדנית טענה שהייתה נפילה ותשלח צוות כנ"ל.
בנוסף בחברה עצמה טוענים שיש להם תיעוד נפילות ב 18 לחודש וב 30 לחודש משום מה ב 19 לחודש ביום שבו הייתה הנפילה אין שום תיעוד... למרות שהמוקנית עצמה טענה שיש.

כשפניתי שוב לאסף מהמוקד הוא משום מה " התקשה " לאתר את השיחות שביצעתי עם המוקדנית. ( למרות שיום קודם הוא אמר שיש שיחות רק שצריך לעבור על תוכנם) טענות של " אין שום שיחות מהקו שממנו אתה מתקשר " לאחר שיחה איתו של 25 דק' ( !) הוא אמר שינסה לבדוק. ואכן פתאום " נמצאה " השיחה המבוקשת.

יש לציין כי השיחה " נמצאה " בעקבות איומי שאפנה לתקשורת ולעיתונות ואולי אף לבית משפט ואכיח ע"י פירוט שיחות מהקו שממנו צילצלתי.

כמובן שאסף לבסוף הודה שיש שיחות , והבטיח להעביר את כל החומר מהמוקד למח' ביטוחים עם הציטוט מהמוקדנית שהתרחשה נפילת מתח . ( בשיחה שקיימתי איתו שוב לאחר מיכן הוא התכחש לזה כיוון שהוא חשש שאני מקליט אותו )

בשיחה עם הילה מהביטוחים היא מתנערת מאחריות וטוענת שאף אם הייתה שיחה כזו ( היא אפי' לא טרחה להאזין לה ) זה לא מעניין אותה כי מוקדנית אינה מוסמכת לומר כזה דבר.... כיוון שאצלה ברישומות אין שום תיעוד כזה.

כאן כבר אני לא יודע מה לעשות כיוון שכל הסיפור רצוף מבחינת חברת חשמל בשקרים והתנהלות מגוכחת. אסף והילה ואף רפי שינו אין ספור פעמים גירסאות וניסו להפיל אחד על השני את האחריות. אסף אחראי משמרת אינו רוצה להפליל את המוקדניות והילה מביטוחים מתנערת מאחריות כוללת...

לצערי אין לי אלא לפנות אליכם שתוכלו להשמיע את טענתי ולכל הפחות את כל השיחות שהיו עם המוקדניות והרשומות שלהם.

בברכה כהן שמואל השישה עשר 23/21 פסגת זאב ירושלים 052-6708042
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה