פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת שם חזרה לבעלי הדירה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני שכרתי דירה כשנה וחצי בנתניה,והעברתי את השם של בעל על שמי,
עברתי משם לפני חודשיים כבר, התקשרתי כדי להחזיר את השם של בעל הדירה סיימתי את חובותיי.
בכל שיחה נאמר לי כי יש עיצומים,ובמידה ואני רוצה לשנות את השם בעל הדירה חייב להתקשר ולאשר,אך כשהוא חוזר טלפוני לחברת החשמל ,הם אומרים לו שהשוכרת צריכה להתקשר ולאשר, וככה שוב שאני מתקשרת אומרים לי שוב שבעל הדירה, ככה סחבו אותי מעל ל3 שבועות, והבעיה לא נפתרת.
אני רוצה לציין שניסיתי גם לעשות שיחה ועידה, אך תמיד מנתקים את הקו באמצע השיחה ,נמאס לי שגוררים אותי כך ,ללא פיתרון!אני מבזבזת את הזמן בעבודה רק על הטלפונים ,ואין שום התיחסות למצב.
אנא ממכם אבקש לסייע לי ?
תודה ויום טוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
גל ריטה, תודה שהפנית לתשומת ליבנו את האמור בפנייתך. תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. תגובה:
גל ריטה, תודה שהפנית לתשומת ליבנו את האמור בפנייתך. תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה