|
|
|
|
|
|
נזק למחשב |
נושא התלונה: |
יום שני 20 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/4/09 היתה הפסקת חשמל ללא התרעה או הודעה מוקדמת אשר גרמה למחשב שהיה תקין עד לאותו רגע להפסיק לעבוד.. מיותר לציין שהמחשב נמצא בבית עסק והיו עליו המון נתונים ותוכנות לגבי נהול העסק...
פניתי לחברת חשמל מיד לאחר חזרתו של החשמל כאשר ראיתי שהמחשב לא עובד ונדלק. ביקשו ממני להגיש תלונה בפקס...אבל לאחר שיחה איתם הם מתנערים מכל אחריות.
חברת חשמל אחראית על הפסקתו ועל החזרתו של החשמל בצורה סדירה ועל כן חייבת לשאת בנזק.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המחשב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
איריס ארבטמן, נציבות ת |
שם ותפקיד: |
אנו נברר את האמור בתלונה עם מחוז הצפון של חברת החשמל, והתשובה תישלח ישירות לפונה. צפי למענה - 21 ימי עבודה.
אנו מודים לכם על העברת התלונה,
|
תגובה: |
בכבוד רב,
איריס ארבטמן |
פתרון: |
|
|
|