פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות כלפיי האזרח* נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד נציב תלונות הציבור ,אנו פונים אליכם עקב רשלנות של חברת החשמל כלפנו,ב10/2008 קיבלנו מכתב מחברת החשמל לגשת למשרדים עקב בעיה בשעון החשמל ,ניגשנו למשרדי חברת החשמל ושם טענה נציגת חברת החשמל ששעון החשמל החשמל של דירתנו כנראה לא תקין ,או חובל ,היא טענה שלא הגיוני שצריכת החשמל שלנו נמוכה והיא צריכה להיות יותר גבוהה ,אנו הסברנו לה שקנינו את הדירה לפני 4 שנים והצריכה שלנו היא אותה צריכה בממוצע,עם השנים נולדו לנו 2 ילדים והצריכה שלנו כל שנה עולה קצת,הדירה היא 2.5 חדרים כ60 מטר דירה קטנה ,הסברנו לנציגת חברת החשמל שאיין לנו הרבה מוצרי חשמל ורק השנה קנינו מזגן והבאנו לה חשבונית ,אנו אנשים עובדים ורוב היום לא נמצאים בבית ,והיא טענה שגם היא עובדת,גם היא לא בבית,גם לה יש ילדים והיא לא מקבלת צריכה כזאת -את נציגת חברת החשמל לא עניין בכלל את מה שאמרנו היא אמרה שיש הגיון וסטיסטיקה והיא עמדה על שלה ושהם יעשו את הבדיקות שלהם ,עבר שנה מאז שהוחלף השעון ויש לנו שעון חדש!תשלומי חשבון החשמל שאנו מקבלים כל חודשיים זהה לתשלומי חשבון החשמל שאנו היינו מקבלים בשעון הישן,הצריכה שלנו היא אותו צריכה בממוצע והתשלום הוא אותו תשלום!היום ה18/5/08קיבלנו מכתב בדואר לגשת לחברת החשמל עד ה 20/5 ולהסדיר את החשבון שהם עשו לשנים 2004 עד סוף 2006 שזה כ1600 ש"ח ולפי חשבון החשמל לשנת 2007 *בשנת 2007 היה השעון הישן שהוא מזייףו הצריכה נמוכה לטענתם אייך הם עושים שכלול הרי הם טענו שהוא מזייף אייך הם יודעים מה הצריכה לאותם שנים לא לשכוח שבשנת 2006 נולד לי הילד הראשון והמשפחה מתרחבת**הם טוענים שיש הערכה לשימוש ימי חורף וימי קיץ ואני מתחת לזה וצריך לשלם את ההפרש***הרי אני יודע שמה שאני צורך זה מה שאני צריך לשלם ולא לפי הערכות או סטטיסטיקות או ממוצע שלהםבשנת 2007 צרכתי כ3000 קוטש" בשעון "הישן"ושבת 2008 צרכתי כ3300 קוטש" איפה השעון מזייף ?כי עם הוא היה מזייף הצריכה שלי בשעון החדש כמו לטענתם הייתה צריכה להיות כ5000קוט"ש ולא אותו צריכה כמו 2007הצרכים הם אותם צרכים פחות או יותר אנו אנשיםישריםללא עבר פלילי איין לנו בעיה כספית אנו לא מוכנים לשלם ולהיסחט עי" חברת חשמל מכיון שאת הנציגים זה לא מעניין והם לא מסתכלים על הצריכה הקודמת והצריכה הנוחכית ורואים שזו אותה צריכה איין שום סיבה בעולם שצריך לשלם לחברת החשמל כי זה לא הגיוני שהם פועלים לפי הגיון וממוצע שהם קובעים לכל דירה או משפחה ***לא לשכוח שזו דירה קטנה!2.5 חדרים
הרשות פועלת כגוף גדול וענק מול אזרח קטן שאיין לו כלים לעמוד מולם והם קובעים את זה כעובדה !כי עם הם היו בודקים את החומר נכון ואמיתי הם לא היו פונים אלי לגבות שוב תשלום נוסף הרי הצריכה שלי עם השעון "הישן" והשעון החדש זה אותו צריכהאז מה הם רוצים?למה מגיע להם כסף?זה לא שהצריכה שלי היום כפולה הם קובעים שיש סטטיסטיקה וככה צריך לשלם ולא לפי הצריכה בגלל שאני לא צרכן גדול של חשמל אז אני בעונש מה יהיה עוד שנתיים יגידו לי הצריכה שלך נמוכה עוד פעם את אותו התהליךאני יצטרך לעבור איתם הם גם שלחו לי בתחילת הנה ממצוע של השלוש שנים האחרונות ורואים בגרף שכל שנה נצמדת לשנה מעלייה ושהשעון לא זייף
לאחר שהייתי בחברת החשמל פניתי באופן עצמאי אליהם ואמרתי להם שאני מקבל את אותו הצריכה ואני לא מבין מה הבעיה? והפיקדה אמרה ליבתיק הזה תיהיה חייב לשלם כסף !!ולא עניין אותה כלום!!! איין הגיון זו הטענה שלה!!!!

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
למר מלכה חנןשלום, נציבות תלונות הציבור של חברת החשמל תבדוק את תלונתך שבנדון, תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך. תגובה:
למר מלכה חנןשלום, נציבות תלונות הציבור של חברת החשמל תבדוק את תלונתך שבנדון, תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה