פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מופרזים בחודשים האחרונים ללא תגובה נאותה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובן זוגי (ללא ילדים) בעלי עסק, אשר בחודשי האביב והקיץ מופעל בכל רחבי הארץ. החל מסוף חודש מאי שהינו ימים ספורים בלבד בבית ונדהמנו לגלות כי חשבונות החשמל בביתנו (בו עבדו המקרר והמשיבון בלבד!!!) מגיעים לסכומים של 1,100 ש"ח ומעלה. בדיקה בקרב השכנים בישוב בו אנו גרים העלתה, כי משפחות של חמש נפשות ויותר מקבלות חשבונות של מסימום 800-900 ש"ח בחודש ללא העדרות משמעותית מהבית. בפניות חוזרות ונשנות לחברת חשמל, וידאנו כי אין מדובר בהערכה אלא בקריאת מונה. נדרשנו שוב ושוב לשלם את החשבונות באיומי ניתוק ללא קבלת תשובות מספקות. בדיקה עצמית לא הראתה (למיטב יכולתנו) כי מישהו מחובר למערכת החשמל שלנו ועל אף הודעות חוזרות ונשנות לאחראי הגביה והמונים טרם חזר אלינו וטרם בוצעה בדיקה של המונה. אנו נמצאים בצלכוד המונופול המזעזע שנקרא חברת חשמל, ללא קבלת תשובות ואם תשלומי חשמל בלתי סבירים בכל קנה מידה. רק לסבר את האוזן, בתקופה זו שהינו אצל הורי (סה"כ 5 נפשות) עם מזגן ודוד והחשבון "הרקיע שחקים" ל- 900 ש"ח בלבד.
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מוסברג: נציבות תל שם ותפקיד:
בעקבות שיחתנו הטלפונית, העברתי את הנושא לבדיקת איזור טבריה של חברת החשמל, אשר ישיב לך ישירות. אנו נעקוב אחר הטיפוך בנושא
הסללולרי שלי: 0523-997459

לרמי מדינה - מנהל איזור טבריה
הלקוחה גרה בכרכום - לידיעתך.
נא טיפולך, ומענה ישיר ללקוחה, עם העתק אלינו.
יום טוב !! חיים מוסברג
תגובה:
לאחר בדיקת מנהל איזור טבריה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה