פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת חיוב באיחור של חודשיים נושא התלונה:
אטקינסון ליאון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כותב כאן את מה שהייתי אמור לכתוב בטופס פרטי תלונה של פניות הציבור
מאחר ושליחת הטופס באתר חברת החשמל אינו תקין!!(אין להם מספיק כסף לכך)
"אל ההנהלה הבכירה ביותר של חברת החשמל,ברצוני להתלונן על שירות גרוע ומשפיל במיוחד,אפרט את נושאי הדברים...
בתאריך 27/5 קיבלתי את חשבון החשמל שלי על סך 1502 ש"ח ובאופן מיידי כפי שאני עושה כל חודשיים יצרתי קשר עם המוקד הטלפוני שלכם על מנת לשלם את החשבון הנ"ל,חילקתי את החיוב ל3 תשלומים מאחר ואנחנו זוג עם שני ילדים שבקושי מצליחים לסגור את החודש מבחינה כלכלית,
לתדהמתי ועל סף קבלת התקף לב,
פתחתי את תיבת הדאר היום ה7/6/09 חשכו עיניי כשאני רואה חיוב נוסף על סך 929.90 ש"ח
פניתי למוקד השירות ( בבאר שבע למרות ש אני גר באיזור השרון! )
ענתה לי עינב, נציגה שהסבירה לי שבגלל עיצומים החשבון נדחה ולכן נשלח באיחור!!!,איזה מן דבר זה ??!!! חוצפה שלא תאמן!!!
אני כמו שעון שוויצרי כל חודש משלם לכם בזמן ואתם בשיא חוצפתכם בגלל סיבות שלא מעניינות אותי שולחים את החשבון ללא ידיעה מוקדמת באיחור של חודשיים,אני מצפה לקבל תשובה על הדרך בה אתם הולכים לפצות אותי מסמנכ"ל
חברת החשמל,או דובר המנכ"ל,
לפני שאני פונה לתביעות קטנות.
אני חוזר ומדגיש בכעס ובמרירות
והשפלה,אתם חסרי אחריות על כך
ואני לא מוכן לשלם על הטעויות שלכם,אין לי, פשוט אין!!! לי לשלם !!!!!!!
2500 ש"ח בבת אחת !!!! ואני לא מוכן לשמוע הצעות של פריסה לתשלומים מול חברת האשראי כי את זה אני יודע לעשות לבד,חיזרו אליי במהרה לטלפון שציינתי כבר 0545399694 !!!עם דרכים לפיצוי.
אני מוכן כבר היום לחתום עם כל חברה שמתכננת לספק חשמל ע"י אנרגיה סולרית או כל אנרגיה אחרת,העיקר לנתק את הקשר הסרטני הזה שנקרא חברת החשמל.
חשוב לציין שזה מעליב ביותר שאין טלפון ישיר להנהלה בכירה
/פניות הציבור כל חברה שמכבדת את עצמה מפרסמת את הטלפון של פניות הציבור או מייל של מנכ"ל החברה הופנתי ע"י אחראי משמרת בשם סלאח שבקושי ידע להסביר לי את תאריכי החיוב,ובלית ברירה מאחר והוא אפילו לא בורג קטן במערכת המפלצתית הזאת שנקראת חברת החשמל הפנה אותי לקובייה הפיצפונת הזאת כדי לכתוב מכתב תלונה,עם כל המיליארדים שאתם מרוויחים לא יכולתם לדאוג למתכנת/מעצב נורמלי שייבנה טופס פרטי תלונה נורמלי.בושה!!!
חיזרו אליי בהקדם במידה ולא יוצרים איתי קשר תוך 21 ימי עבודה משמע עד ה 2/7 יום חמישי
אני מגיש תביעה נגדכם."
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
למר אטקינסון ליאון שלום,תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה.

לעיניין פרסום מספר הטלפון של נציבות תלונות הציבור של חברת החשמל. נציבות תלונות הציבור אינה ערוכה לקבלת פניות טלפוניות ומטפלת בעיקר בעירעורים בהם המלין לא היה שבע רצון מאופן הטיפול של המחוז בתלונתו הראשונה. לצורך מענה טלפוני העמידה חברת החשמל ללקוחותיה את מוקד 103.
תגובה:
למר אטקינסון ליאון שלום,תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה.

לעיניין פרסום מספר הטלפון של נציבות תלונות הציבור של חברת החשמל. נציבות תלונות הציבור אינה ערוכה לקבלת פניות טלפוניות ומטפלת בעיקר בעירעורים בהם המלין לא היה שבע רצון מאופן הטיפול של המחוז בתלונתו הראשונה. לצורך מענה טלפוני העמידה חברת החשמל ללקוחותיה את מוקד 103.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה