פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונות מופרזים חוזרים ונשנים נושא התלונה:
כהן יחיאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2008 קיבלתי חשבון ע"ס 1,700 ש"ח . פניתי למר הוד מתלונות הציבור ולאחר שהוכחתי לו שהמונה לא היה מאופס (מונה תעוז). סוכם כי בשנה הבאה קרי 2009 אשלם פעמיים עבור החודשים 4-6 . לצרות זאת חייבו אותי לשלם סכום מינימאלי של כ- 140 ש"ח עם התחייבות לקזז סכום זה מהסכום שייצא בשנת 2009.
בתחילת שבוע זה קיבלתי חשבון חשמל על חודשים 2-6 2009 ע"ס 900 ש"ח בתוספת חובות קודמים מ-4-6 2008 ע"ס 1,700 ש"ח.
נראה לכם שמישהו בכלל מטפל בבעייה או שיד שמאל לא יודעת מיד ימין או שסתם יושבים שם אנשים סתומים שלא מבינים ולא יודעים חשבון או שהמחשב מנהל שם את העניינים?
לי יש הרגשה שפשוט יושבים אנשים פרזיטים שחיים על חשבון הציבור ויודעים לחשב כל אגורה שהם לוקחים מאיתנו כי מזה הם חיים.
הכל ביחד סוג הנזק :
לפטר את כולם ולהביא בני אדם אנושים במקום גסי הרוח שעובדים שם. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה