פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אנושיות עלבון ועוגמת נפש על נזק כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' החשמל חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כאם חד הורית המתמודדת עם גידול 2 ילדים, כשאחד מהם הוא ילד אוטיסט, העומס על כתפיי קשה מנשוא, הן כלכלית והן נפשית.

2 חשבונות לחב' חשמל התעכבו בתשלומם עקב קושי כלכלי (מה עוד חדש... )
לפני כ-10 ימים הגיעו אנשי החברה והורידו לי את החשמל לנתיך מופחת - 10 אמפר.
השבוע, קיבלתי חשבון חשמל חדש ובטעות ומתום לב, שילמתי את החשבון החדש במקום לדאוג לשלם את אחד מהחובות ה"ותיקים".
היום בשעות הצהריים נשרף הנתיך המופחת. התקשרתי למוקד 103. המוקדניות "נזפו" בי על החוב שיש לי ולאחר שהסברתי להן, כי מצבי האישי הוא די מורכב, מסרו לי את הטלפונים של מנהל מח' הגביה בחור בשם אבי.
לאחר כשעה !! כשהפצרתי שוב ושוב בטלפונים חוזרים ונשנים, שאני מבקשת כי יחזור אליי, הוא נענה לענות לשיחה עימי. הסברתי את מצבי והתחננתי בפניו, שיבואו להחליף לי את הנתיך השרוף. בתחילה הוא לא היה מוכן לשמוע על כך ודרש בכל תוקף כי אסדיר את החוב. הסברתי לאבי, כי מצבי הוא כפי שהצגתי כאן, עוד הסברתי לו כי אין ברשותי כרטיס אשראי ו/או צ'קים מאחר וחשבון הבנק שלי מוגבל וכי אין לי כרגע להוציא 2400 שקל במזומן לשלם את כל החוב. עוד הסברתי כי שילמתי השבוע את החשבון החדש . "חטפתי" נזיפה חמורה על כך. בסופו של עניין, הוא התרצה והבטיח לתת לי ארכה לתשלום, עד ה-28 לחודש הבא (לדצמבר), תאריך קצבת הנכות של בני, כך שאוכל לשלם את החוב ("אשרי המאמין"...ציטוט שלו).כעבור כ-20 דקות הוחלף הנתיך.
בשעות הערב, הנתיך נשרף שוב. התקשרתי שוב למוקד (כמובן שהתחלפו המוקדניות וסיפרתי את כל הסיפור מחדש). ביקשתי לפנות אל אותו מנהל מח' גביה שוב. לאחר כמספר דקות חזרה אליי המוקדנית וביקשה למסור, כי "אבי לא מאשר חיבור לחשמל, עלייך להסדיר את החוב מיד או שתישארי ללא חשמל!" (...ומה עם ההבטחה לדחיית התשלום לחודש הבא ?!) ביקשתי לדבר איתו. ואלה ההסברים שקיבלתי:"אני לא חייב לך כלום. תשלמי את החובות שלך. הסיפורים שלך לא מעניינים אותי. תסתמי את הפה שלך. מי את חושבת את עצמך ? מי את בכלל ? את לא פסיכולוג ולא פסיכיאטר. תישארי בלי חשמל עד שתשלמי." וכל זאת, לאחר ששוב הסברתי לו, כי אין לי אפשרות להישאר ללא חשמל היות והבן שלי זקוק לטיפולים. "זה לא מעניין אותי" כך אמר אבי וטרק לי את הטלפון בפרצוף.

במקצועי אני עוסקת בהדרכת אומנות ומקיימת סדנאות פיסול בביתי.
הייתי אמורה להעביר הערב סדנא, שהיתה מכניסה לי לפחות חלק ניכר מהכסף לשלם את חובי. נאלצתי לבטלה מאחר ואין לי אפשרות ללמד אנשים לאור נרות.
זאת ועוד, על מנת שאוכל להחזיר את החשמל לביתי ולו למען ילדיי, נאלצתי לפנות לאנשים זרים ולבקש מהם טובות ,לשלם לפחות את אחד מהחשבונות מאחר ואין לי עזרה נוספת משום גורם. התקשרתי שוב למוקד ומסרתי מס' כרטיס אשראי לתשלום. לאחר כשעה הוחזר החשמל לביתי - כמובן שוב נתיך מופחת(חוץ ממקרר ועוד איזו מנורה - אין אפשרות להשתמש בשום מוצר חשמל נוסף אחרת יישרף הנתיך).

אני חושבת שכל מילה מיותרת מהזעזוע שחטפתי היום מאותו מנהל מחלקת גביה בשם אבי.
הגישה, צורת ההתבטאות, הזלזול , ניבולי הפה שלו, טון הדיבור המתנשא, חוסר ההתחשבות בקשיים שלי והכי גרוע - חוסר היכולת שלי לעבוד הערב.
מעולם לא ביקשתי הנחות, הטבות כלשהן בגין הנכות של בני מאף גורם מוניציפלי, למעט קצבת הנכות שלו מהביטוח הלאומי. השתדלתי ועדיין משתדלת להתמודד עם מצבי האישי באופטימיות רבה וחיובית, תוך חשיבה, שאולי מישהו אחר שזקוק לעזרה יותר ממני יצטרך, למרות שכן מגיעות לי הטבות כלשהן (עיריה, בזק וכיוב'... )

אני זועמת ופגועה. פגועה בשם ילדיי בכלל ובשם בני בפרט, שהיה בלחץ היסטרי כל הערב, עד שחזר החשמל, מאחר והוא לא מסוגל להיות בעלטה.
זועמת מאחר ונבצר ממני לעבוד הערב !

אודה לכם באם תטפלו בתלונתי בהקדם האפשרי.
בתודה מראש,
סיגל
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי בגין ביטול עבודה. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה