פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי הסדר תשלומים ושינוי חיובים נושא התלונה:
שעיה רועי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אנילביץ 56 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מזה שנים משלם את חשבון החשמל של דירת סבי ז"ל לפני כעשרה ימים התקשרו אלי מחברת החשמל ונאמר לי שהם רואים שלא עשו ביקורת שעונים בבית סבי מזה 17 שנה[משנת 1992]אמרתי להם הכל טוב ויפה אבל אתם צריכים לדבר עם האימא שחוזרת מחו"ל ב15.8.09 ולקבוע איתה ,הבחורה מחברת החשמל לא התעניינה שאין לי כלל מפתח לדירת המגורים של אימי ואמרה לי היום אנחנו באים ולא אנחנו מנתקים את החשמל ,וכך הסיפור חזר על עצמו למחרת ואחרי שבוע קיבלתי את חשבון החשמל שיצא 230 ש"ח לחודשיים עבור התקופה 7.5.09-6.7.09 כאשר בדר"כ כמעט באופן קבוע יוצא 300 ש"ח לחודשיים לא עובר שבוע ועוד חשבון של חברת החשמל והפעם על אף שרשום בראש הדף חשבון דו חודשי שהייתי אמור לשלם רק ב28.9.09 נהיה חשבון שבועי של 1503 ש"ח לשבוע אחד בלבד כלומר 12,000 ש"ח לחודשים על דירת 50 מ"ר ,לאור זאת אני דורש לתקן את עייוות ההסכם בין משפחתי לחברת החשמל כאשר 40 שנה משפחתי מקבלת חשבון פעם בחודשיים ופתאום אני מקבל 2 חשבונות באותו החודש
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הודעת התשלום האחרונה והגשת חשבון ע"פ חודשיים פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה תגובה:
התלונה תבדק ע"י נציבות תלונות הציבור של חברת החשמל ובתום הבדיקה נשיב למתלונן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה