פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס בגין הוראת קבע שלא כובדה ( בשל כשל טכני) נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כיומיים קבלתי את חשבון החשמל, שבו הודעה בדבר קנס של 25 שח בגין אי כיבוד תשלום בכרטיס אשראי.

1. באותה עת, אבד לי כרטיס אשראי והונפק לי חלופי שכחברת האשראי אחראית על העברת הוראת הקבע, אך נציגה מחברת האשראי שעמה דיברתי טענה בפני שברוב המקרים המעבר בין הוראות קבע בחברת החשמל איננו עובר בצורה חלקה.

2. חשוב לי לציין, שהחשבון עליו דובר חל בתקופה של העיצומים של חברת החשמל שבהן אחת ההטרדות לצרכן הביתי הייתי אי הנפקת חשבונות בזמן וקביעה שרירותית שהתשלום הבא יחול על תקופה של 4 חודשים.
כלומר חברת החשמל, מתנהגת כמונופול דורסני, שפוגע בצרכן הסופי למטרת מאבק זה או אחר של וועד העובדים שלה. (אבל מה חדש?) מה שכן, כשללקוח נוצרה בעיה טכנית בתום לב (בשל כשל תקשורת בין חברת האשראי לחברת החשמל) אזי הוא ישלם על כך קנס בתוספת ריבית.

3. הנציגים של חברת החשמל - אטימות וראש קטן : שוחחתי עם נציג בשם לירון ואחראית עליו בשם אורית במטרה לפתור את העניין. בשיחה עם כל אחד מהם, הרגשתי שאני מדבר עם מזכירה אלקטרונית לא משוכללת במיוחד.

תודה ויום טוב
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס ורענון לנציגים על יחס יותר אדיב ללקוחות פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
חברת החשמל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הננו מאשרים בתודה קבלת פנייתכם.
תשובה תישלח ישירות למר אוריאל רביב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה