קנס בגין הוראת קבע שלא כובדה ( בשל כשל טכני) |
נושא התלונה: |
שבת 06 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כיומיים קבלתי את חשבון החשמל, שבו הודעה בדבר קנס של 25 שח בגין אי כיבוד תשלום בכרטיס אשראי.
1. באותה עת, אבד לי כרטיס אשראי והונפק לי חלופי שכחברת האשראי אחראית על העברת הוראת הקבע, אך נציגה מחברת האשראי שעמה דיברתי טענה בפני שברוב המקרים המעבר בין הוראות קבע בחברת החשמל איננו עובר בצורה חלקה.
2. חשוב לי לציין, שהחשבון עליו דובר חל בתקופה של העיצומים של חברת החשמל שבהן אחת ההטרדות לצרכן הביתי הייתי אי הנפקת חשבונות בזמן וקביעה שרירותית שהתשלום הבא יחול על תקופה של 4 חודשים.
כלומר חברת החשמל, מתנהגת כמונופול דורסני, שפוגע בצרכן הסופי למטרת מאבק זה או אחר של וועד העובדים שלה. (אבל מה חדש?) מה שכן, כשללקוח נוצרה בעיה טכנית בתום לב (בשל כשל תקשורת בין חברת האשראי לחברת החשמל) אזי הוא ישלם על כך קנס בתוספת ריבית.
3. הנציגים של חברת החשמל - אטימות וראש קטן : שוחחתי עם נציג בשם לירון ואחראית עליו בשם אורית במטרה לפתור את העניין. בשיחה עם כל אחד מהם, הרגשתי שאני מדבר עם מזכירה אלקטרונית לא משוכללת במיוחד.
תודה ויום טוב
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול הקנס ורענון לנציגים על יחס יותר אדיב ללקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|