פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועתי ומחפיר! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי שי אחראי מחשוב בחברת סיעוד גדולה ומובילה בארץ.
ב 20.08 דיברתי עם אלי מספר עובד 1021 מ "שירות" הלקוחות של חברת החשמל.
כל שרצינו לעשות הוא להעביר את חשבון החשמל על שמנו לאחר שאחד הסניפים שלנו (ברחובות) הועתק למשרד חדש.
מספר הזיהוי של המונה שרשמתי על הניירי היה שגוי ולכן ביקשתי שימתין דקה כדי שנצא לארון שבחוץ (נמצא ממש מחוץ לדלת) להקריא ל "נציג השירות" את המספר המדוייק על מנת לקבל טיפול מהיר ולגמור עם הבירורקרטיה. יש לציין שבשלב זה הייתי עם הנציג בדיוק 1:10 שניות על הקו. הנציג אמר כי אינו יכול לחכות איתי על הקו ושאני יברר קודם כל את המספר ואז יחזור אליו - טרטור מיותר. כאשר הבהרתי לו שזה יקח פחות מכמה שניות רק לגשת לארון ולהקריא ישירות מהארון את המספר המשיך לתקוף והפעם הרים גם את קולו ובצורה לא שירותית בעליל לא הסכים לחכות על הקו. עוד לא ראיתי מוקד שירות שמקדיש ללקוחותיו פחות מ 2 דקות לשיחה! האם 1:10 שניות הוא זמן ארוך??? האם לא יכל לחכות עוד כמה שניות ולחסוך מאיתנו את הטרטור והתסכול כאשר מחכים את זמני ההמתנה הארוכים במוקד 103??? חברת החשמל היקרה אני מאחל לכם שיפריטו אתכם במהרה. עם נציגי שירות כאלה את לא צריכים אויבים! אם מישהו בחברת החשמל חושב שהבחור שענה לי הוא שירותי אז מצבכם באמת רע ומר.
נזיפה בנציג השירות והכשרתו - כך לא נותנים שירות! פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
מר קרמני הנכבד, תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה.
ברצוני להדגיש כי חברת החשמל רואה חשיבות רבה להתנהגות עובדיה כלפי לקוחותיה, בפרט אלו העוסקים במתן שירות ומענה טלפוני. לפיכך, עושה חברת החשמל כל שביכולתה להדריך את עובדיה לנהוג בנימוס, מקצועיות ואדיבות כלפי לקוחות החברה. מחוז הדרום של חברת החשמל יבדוק את פנייתך בהתאם לאמות מידה אלו.
תגובה:
מר קרמני הנכבד, תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה.
ברצוני להדגיש כי חברת החשמל רואה חשיבות רבה להתנהגות עובדיה כלפי לקוחותיה, בפרט אלו העוסקים במתן שירות ומענה טלפוני. לפיכך, עושה חברת החשמל כל שביכולתה להדריך את עובדיה לנהוג בנימוס, מקצועיות ואדיבות כלפי לקוחות החברה. מחוז הדרום של חברת החשמל יבדוק את פנייתך בהתאם לאמות מידה אלו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה