פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הודעה על הפסק גביה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מחוז ירושליים - אריאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/06/09 עזבתי נכס בישובי , התקשרתי באותו היום למוקד 103 איזור נתניה בשעה 09:28 מסרתי את קריאת המונה ובחור בשם יריב הודיע לי כי מכאן ולהבא לךא יגבה עוד חשמל על הנכס הנ"ל ממני . להפתעתי ב30/8 אני מגלה כי המשיכו לגבות ממני חשמל בעבור הנכס הנ"ל , התקשרתי מיד ל103 הועברתי צמוקד ירישליים ובחורה בשם ליבנת הודיע לי בשעה 21:38 כי אני לא אחויב בתשלום הנ"ל וכן כי מכאן ולהבא לא אחויב עוד , בכדי לוודא ביצוע התקשרתי שוב לאותו מוקד ,בשעה 21:50 עתה ענתה לי בחורה בשם עינת ולדבריה אני מופיע בתור בעל החוב וכן גם בעתיד יגבו ממני בגין הנכס הנ"ל , לדרישתי לדבר עם האחראי סירבה הנציגה ולאחר שהתעקשתי ניתקה השיחה .
לאור כל ההתנהלות הנ,ל ניסתי להגיש תלונה באתר האינטרנט של חברת החשמל אך הדף שאמור להופיע אחרי הלחיצה על איקון הגשת התלונה אינו עולה . בצר לי אני פונה אליכם - מה לעשות ?
כמו כן ישנה עוגמת נפש ו סוג הנזק :
זיכוי בגין החיוב הנ"ל וכן הסדרת העניין מכאן ולהבא פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה