מסירת מידע מוטעה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני גרה במעלות ברחוב כלנית 13א'. כשהגעתי לביתי בשעות הצהרים מצאתי כי בחלק מן הבית אין חשמל, החלק שאליו קשורים המקרר, המדיח, מכונות הכביסה והייבוש, וכד'. לאחר שווידאתי בארון החשמל כי אין קצר, חברתי את המקרר בעזרת חוט מאריך לשקע עם אספקת חשמל תקינה. זמן קצר לאחר מכן חלה הפסקת חשמל בכל הבית. התקשרתי למוקד 103 לברר האם יש תקלה באספקת החשמל באזור מגורי. המוקדנית בדקה ואמרה כי אין כל תקלה באזור מעלות. התקשרתי לחשמלאי כי חשבתי שיש תקלה אצלנו בבית. החשמלא הגיע כעבור כשעה, בדק, ומצא שאספקת החשמל לבית חסרה. בטלפון נוסף לחברת החשמל התברר כי מדובר בהפסקות חשמל יזומות עי' החברה, תחילה פאזה אחת ולאחר מספר שעות כל האספקה.
המידע הכזוב גרם לעוגמת נפש, התעסקות מיותרת בבדיקות, ועלות אזעקת חשמלאי ובדיקתו.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|