|
|
|
|
|
|
מדוע אין שיחת חינם |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אנילביץ 56 ת-א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היום התקשרתי בכדי לשלם בכרטיס האשראי חיכיתי יותר מ10 דקות עד שנציג השרות ענה לי וכול הזמן התקליט ניגן וחזר על דבריו נשאלת השאלה מדוע לחברת החשמל שהיו לה השנה רווחים עצומים אין לה שיחת חינם.שאלה 2 מדוע בחשבון החשמל לא מופיע מספר הפקס שלהם ובכדי לשלוח דואר צריך לצלצל ולברר מספר הפקס
|
כספי |
סוג הנזק : |
להוסיף שיחת חינם ולציין מספר הפקס בחשבונות החשמל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמואל שץ ממונה על טיפו |
שם ותפקיד: |
פניתך בנושא תועבר למחוז דן של חברת החשמל אשר ישיבך בכתב. נציבות תלונות הציבור תערוך בקרה על אופן הטיפול. |
תגובה: |
פניתך בנושא תועבר למחוז דן של חברת החשמל אשר ישיבך בכתב. נציבות תלונות הציבור תערוך בקרה על אופן הטיפול |
פתרון: |
|
|
|