פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בחשבון החשמל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/08/05 כאשר חזרתי הביתה מעבודה (בסביבות 20:30 )מצאתי בארון חשמל( אשר נמצא בחדר מדרגות) התראה על ניתוק זרם חשמל עקב חוב שלא שולם בזמן.
בוקר למחרת (4/08/05) התקשרתי לשירות לקוחות של חברת החשמל ושילמתי את כל הסכום של החוב בכרטיס אשראי (מס' שובר 4001177). יש לציין שבאותו יום כאשר יצאתי מהבית בבוקר (בסביבות 7:00) היה חשמל בבית.
להפתעתי הרבה בחשבונית אחרונה שקיבלנו (תאריך עריכת החשבון 3/10/05) הופיעו סעיפים הבאים:
הוצאות ניתוק הזרם 60.02 ש"ח
הוצאות חיבור זרם מחדש 60.02 ש"ח

פניתי טלפונית לחברת חשמל (סניף עפולה) וביקשתי הסבר. קיבלתי תשובה שב-3/8/05 ניתקו לנו את זרם החשמל בבית, ואם אני טוענת שלא היה ניתוק אני צריכה לפנות למנהל מחלקת גביה ששמו אילן בטלפון 04-6423224. כמה פעמים ניסיתי לצלצל לטלפון זה, אך אף אחד לא ענה בכלל.

בתאריך 30/10/05 פניתי בכתב לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל, קיבלתי מכתב (תאריך המכתב 01/11/05) ובו כתוב: "תלונתך נבדקת....תוצאות הבדיקה יועברו אליך..." עד היום לא קיבלתי שום עידקון מנציבות פניות הציבור של חברת חשמל. למרות שבאתר אינטרנט של חברת חשמל כתוב: נציבות תלונות הציבור תשיב על תלונתך תוך 21 ימי עבודה מיום קבלת התלונה.
במקרים שהטיפול בתלונה מתעכב, תקבל תשובת ביניים והסבר על הסיבה להתארכות הטיפול.

אם לטענת חברת החשמל כן היה ניתוק זרם בדירה שלנו, ברצוני לראות איזשהי אסמכתא על כך. אי אפשר לפנות כך לאזרח הפשוט והישר ולחיבו בסכומי כסף שלא לצורך.
אבכשכם את הטיפול המידי ולהודיעני על כך.
מס' חוזה 2440724
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה