פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון סחיטת לקוח ע"י חברת חשמל נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 4/1/2010 בשעות הלילה הופסק בחלק מהבית החשמל,לאחר בדיקה של חשמלאי התברר שפאזה אחת מתוך השלוש (החשמל בבית הוא תלת פאזי) שמגיעה מבחוץ אין בה חשמל,לאחר שיחה שלי עם שרות 103 הוחלט לשלוח נציג של חברת חשמל.למחרת בבוקר ראיתי שהחשמל באותו חלק מהבית חזר ובשעה 8:04 התקשרתי לשרות 103 כדי לברר מה היתה הבעיה ואותו נציג שענה לי אמר שלא רשום במערכת מה היתה הבעיה והוא יברר מול אותו נציג שהגיע בלילה ויחזור אלי,כמובן אותו נציג לא חזר ובשעה 13:00 התקשרתי שוב לשרות 103 הנציג שענה שגם החזיק אותי בטלפון 15 דקות עד שבירר את הפרטים טען שראו שיש לי בעיה בבית הנתיכים שהיה שרוף ושהם החליפו אותו ואני צריך לשלם 620 ש"ח עבור התיקון ,ביקשתי לדבר עם אחראי כדי לדעת קודם למה אני צריך לשלם על בית נתיכים ששייך לחברת חשמל וגם אם מחליפים חלק שאני צריך לשלם עליו מדוע לא שואלים קודם,הנציג אמר לי לגשת פיזית לחברת חשמל שבאותו האזור ולברר הכל .ביום 6/1/2010 הגעתי לחברת חשמל שבאותו האזור וגם שם טענו שבית הנתיכים שרוף ואני צריך לשלם 497 ש"ח ורק לאחר מכן יחליפו את החלק כאשר בטלפון אמרו לי שהתשלום הוא 620 ש"ח ושבכלל החלק כבר הוחלף.ביקשתי לדבר עם אחראי והסברתי לו על התקלה וגם הוסבר לו שהיתה לי בעיה כזו מלפני שנה ואפילו היתה בדיוק באותה הפאזה,באותה התלונה בזמן שדיברתי איתם בטלפון החשמל באותה הפאזה חזר אך היתה לי בעיה של הבהוב בנורות שבאותו אזור שבו נותק החשמל ושממנה סבלתי כארבע שנים ובגלל ההבהוב שלחו באותו הרגע נציג שלהם שהגיע ובלי שפתח את ארון חברת חשמל היכן שבית הפיוזים נמצא טען שכתוצאה ממרחק ארון חברת חשמל לבית יש הפרעות והשראה בחשמל וצריך להחליף את כבל ההזנה מהארון לבית במקום כבל 4*10 מ"מ לכבל 4*25 מ"מ,כמובן שלא נראה לי הגיוני ולא ביצעתי זאת.הסברתי לאחראי שהיה מולי לאור התופעות שהיו לי והבעיה שקיימת כרגע זה אומר שמתחילת חיבור בית הפיוזים ע"י חברת חשמל העבודה לא בוצעה תקין והחיבור לבית הפיוזים היה רופף וכתוצאה מכך הוא נשרף, אותו אחראי ניסה לשכנע אותי שהבעיה היא מתוך הבית שגרם לשריפת בית הפיוזים,לא קיבלתי את תשובתו.כאשר ניסה עדיין לשכנע אותי שהבעיה היא מהבית לטענתו משעון החשמל ועד הבית זה באחריותי ומה שלפני השעון באחריות חברת חשמל כאשר הוא נזכר פתאום שבית הפיוזים לפני שעון החשמל שזה אומר שזה באחריות חברת חשמל ואז הוחלט ששוב יגיע נציג מטעם חברת חשמל לביתי .
בשעות הצהריים הגיע הנציג לביתי כאשר אישתי היתה בבית וביצע בדיקה והלך.
התקשרתי אני לאותו נציג שמספרו ניתן לי בבוקר ע"י חברת חשמל ולטענתו יש לי בעיה של חלוקת חשמל בבית ואותה הפאזה שבה הופסק החשמל מועמסת יותר מאחרות וזה גרם לשריפה,התעקשתי שוב שזו בעיה של חברת חשמל שהחיבור בבית הפיוזים היה רופף וחוץ מזה אם היה עומס על אותה הפאזה מדוע לא נשרף הנתיך.לאותו הנציג לא היתה תשובה חוץ מלומר שאני צריך לשלם כדי שיגיעו להחליף את בית הנתיכים.
כספי,עוגמת נפש ועילבון סוג הנזק :
החלפת בית הנתיכים בלי תשלום ומכתב התנצלות על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
למר זקות שאדי שלום, נצבות תלונות הציבור של חברת החשמל תבדוק את תלונתך שבנדון, לידעתך הנציבות מבססת את החלטותיה על חוות דעת מקצועיות ובהתאם לאמות המידה אשר נקבעו ע"י הרשות לשירותים חשמל - רגולטור המפקח על חברת החשמל ובהתאם לכך מתקבלת החלטה בתלונה. תגובה:
למר זקות שאדי שלום, נצבות תלונות הציבור של חברת החשמל תבדוק את תלונתך שבנדון, לידעתך הנציבות מבססת את החלטותיה על חוות דעת מקצועיות ובהתאם לאמות המידה אשר נקבעו ע"י הרשות לשירותים חשמל - רגולטור המפקח על חברת החשמל ובהתאם לכך מתקבלת החלטה בתלונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה