פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת חשמל: דרישת ריבית פיגורים ללא שליחת חשבון ?! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 03.06.10 בשעה 22:00 התקבל בת.ד שלי חשבון תזכורת אי תשלום, חשוב להבין כי לא הגיע חשבון כזה אף פעם !!!!
מיד התקשרתי לשלם ונציג השרות שהיה מאוד " נעים, נחמד, ואדיב " אמר שיש עמלת פיגורים בסך 10 שקלים,אין בעיה עם 10 שקלים וכם לא 100 שקלים, אך אין לי כוונה לשלם עבור משהו שאני לא אמור לשלם שהרי חשבון לא הגיע ודרך או הידיעה לשלם לא הייתה בעבורי !!!!
ב 4 שנים האחרונות שאני גר כאן לא איחרתי ולא פעם אחת בתשלום ותמיד שילמתי בזמן. ברור לי שמחאתי כנראה שווה לכתיבה בקרח אבל בכוונתי לפנות למוצעה לצרכות - זו פשוט גנבה לשמה!!! היחס של הנציג בשם שרון ( מחוז דן ) הייתה כזו שאני חייב לו, נו מה אתם מונופול ממשלתי לא היה מוכן להעביר אותי למורן אחראית המשמרת שלא איפרה לזכות את החיוב גנבה שלכם עקב אי תשלום חשבון שלא היה
יחס מזלז דרך שיחה של אין לך ברירה כי ככה החלטתי פשוט לא תיאמן עד מתי חברת חשמל לישראל !!!!!:????????
תתבישו לכם !
אני מבקש לחזור אלי מיד ואשלם את חובתי אבל לא שקל אחד יותר, עותק מכתב זה מועבר גם למועצה לצרכות על גזל אושק והתנהגות מונופול ממשלתי שרק יכול להתבייש איך שהוא עושק את אזרחי מדינת ישראל לרווחת עובדי חברת חשמל !
ממתין לתשובת מנהל שרות מצידכם ( אם יש לכם בכלל כזה ).
עלבון סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
למר פ. אייל שלום, נצבות תלונות הציבור של חברת החשמל תבדוק את תלונתך שבנדון, תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך.
לידעתך הנציבות מבססת את החלטתה על המידע הרשום מערכות ממוחשבות הקיימות בחברת החשמל ובהתאם לאמות המידה אשר נקבעו ע"י הרשות לשירותים חשמל - רגולטור המפקח על חברת החשמל ובהתאם לכך מתקבלת החלטה בתלונה.
לעניין התנהגות נציג השירות שעולה בפנייתך, הנציבות תערוך בירור בעניין.

ברצוני להדגיש כי חברת החשמל רואה חשיבות רבה להתנהגות עובדיה כלפי לקוחותיה, בפרט אלו העוסקים במתן שירות ומענה טלפוני. לפיכך, עושה חברת החשמל כל שביכולתה להדריך את עובדיה לנהוג בנימוס, מקצועיות ואדיבות כלפי לקוחות החברה.
תגובה:
למר פ. אייל שלום, נצבות תלונות הציבור של חברת החשמל תבדוק את תלונתך שבנדון, תוצאות הבדיקה יועברו בכתב ישירות אליך.
לידעתך הנציבות מבססת את החלטתה על המידע הרשום מערכות ממוחשבות הקיימות בחברת החשמל ובהתאם לאמות המידה אשר נקבעו ע"י הרשות לשירותים חשמל - רגולטור המפקח על חברת החשמל ובהתאם לכך מתקבלת החלטה בתלונה.
לעניין התנהגות נציג השירות שעולה בפנייתך, הנציבות תערוך בירור בעניין.

ברצוני להדגיש כי חברת החשמל רואה חשיבות רבה להתנהגות עובדיה כלפי לקוחותיה, בפרט אלו העוסקים במתן שירות ומענה טלפוני. לפיכך, עושה חברת החשמל כל שביכולתה להדריך את עובדיה לנהוג בנימוס, מקצועיות ואדיבות כלפי לקוחות החברה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה