פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק למוצר חשמל בעקבות הפסקת חשמל ללא התראה מוקדמת b נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 19.8.10 יום חמישי בשעות הערב ( סביבות 19:00 ) הייתה הפסקת חשמל באיזור המגורים שלי ללא הודעה מוקדמת , יצרתי טלפון עם מוקד שירות חברת החשמל 103 והם מסרו שיש תקלה בשכונה והם מטפלים בה , באותה עת כשהפסיק החשמל המזגן בבית היה בפעולה .
לא יחסתי לזה חשיבות רבה ולאחר זמן מה החשמל חזר אבל אף אחד לא היה בבית . וכשחזרנו בשעות המאוחרות היה כבר חשמל אבל לא הבחנתי שהמזגן לא פועל . למחורת ביום שישי 20.8.10 בסביבות השעה 09:30 בבוקר הגיעו עובדים של חברת החשמל לשכונה ואפילו דברתי איתם והם מסרו שיש בעיה באחד מעמודי החשמל בשוכנה והם הפסיקו באותו רגע את החשמל לצורך תקיון . מאותו רגע לאחר שהחזירו את החשמל המזגן בבית לא עבד וכנראה כבר הפסיק לעבוד יום קודם לכן אבל פשוט לא הבחנתי בזה . ביום ראשון 22.8.10 הזמנתי טכנאי מזגנים ולאחר בדיקה גם שלו וגם של חשמלאי התברר שהתקלה במזגן עקב הפסקת החשמל שגרמה לשריפת הפיוזים והכרטיס של המזגן .בבדיקת מחירים של עלות כרטיס למזגן כולל הפיוזים + העבודה נע בסביבות 1500 ש"ח ולא לדבר על הימים החמים שאנחנו עוברים במיוחד עם הילדים הקטנים , אני מבקש להסדיר לי את העניין באופן דחוף .
כספי סוג הנזק :
תיקון המזגן או פיצוי כספי פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה