|
|
|
|
|
|
אי יכולת לדבר בטלפון מול נציג חברת חשמל ספציפי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לתקשר עם חברת חשמל אפשר בשתי צורות: או בפקס או דרך מוקד 103.
אם אני רוצה לקבוע פגישה בשטח עם אחד מנציגי חברת חשמל, עקב תוספת בניה המחייבת פילר חשמל, אי אפשר..... צריך לשלוח פקס, יותר מפעם אחת וגם אז אין מענה. איך אפשר להתקדם?
|
לאפשר גם מענה טלפוני שסניף הרלוונטי כדי שניתן לפנות ולקבל תשובות ברורות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת החשמל |
שם ותפקיד: |
שלום. |
תגובה: |
פניית מוגילנר ענת התקבלה,
ותשובה תועבר אליה ישירות. |
פתרון: |
|
|
|