פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
דקל אסף שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

תלונה על שירות חברת חשמל


במהלך חודש ספטמבר 2010 התקשרתי 103, ציינתי כי אני לא יכול לקרוא את מונה החשמל שלי כי חלון הפלסטיק בפילר מטושטש. נאמר לי שייטפלו בבקשתי.
לאחר כחודש, שלא קרה כלום, התקשרתי שוב למוקד 103 ונאמר לי כי בקשתי הועברה למרחב שרון ( או נתניה) וזה מוזר שלא פנו אלי וסדרו את הבעיה.
נציגת השירות אמרה שתעביר שוב את הפניה.
חלפו שבועיים. שום דבר לא קרה. אני מאוכזב מהשירות ומחוסר השקיפות.


קבלת השירות הנדרש + פיצוי על אובדן זמן ועגמת נפש פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ב שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה תגובה:
התלונה תבדק ע"י מח' התלונות המרחבית ותשלח תשובה ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה