|
|
|
|
|
|
מונה חדש דיגיטלי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
לפני שנים הסתבכנו בחובות ולא שילמנו תקופה ארוכה חשבון חשמל עד שום אחד החברה החליטה לשים לנו מונה דיגיטלי חדש שמופעל ע"י קוד עם קניית החשמל. התברר שעם החלפת המונה החברה הורידה לנו גם את אמפרג' של הצריכה בכך שעם הדלקת שניים או שלושה מכשירי חשמל המונה קופץ מה שלא היה עם מונה הקודם שאף אם היינו מדליקים את כל מכשירי חשמל בבית הפיוז לא היה קופץ. סבורה אני בנקודה זו החברה לא פעלה כדין. בשיחה עם החברה דרשה תשלום נוסף כדי להעלות את רמת הצריכה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להעלות לאלתר את רמת הצריכה לפי מה שהיה ללא שום תשלום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|