פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תעריף וחיוב רטרואקטיבי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מחברת חשמל חשבונית על סך 1000 שח לתשלום מידי,
האמתלה לחשבונית הינו עסק ניסיוני שהפעלנו בשנה האחרונה בתוך הבית.
לפי מה שהבנתי מהחשבונית חברת החשמל החליטה לחייב אותנו על הצריכה המלאה של א-ר-ב-ע השנים האחרונות לפי תעריף עיסקי??!!.,(לפי מה שהבנתי מברורים שערכתי לאחר מכן, הדבר כלל אינו חוקי מכיון שהעסק הינו בבית ופועל רק ארבע שעות ביום,) אך בשעה שקיבלתי את החשבונית עדיין לא ידענו זאת לכן שלחנו להם את תלוש המשכורת שלי בו מפורט התאריך בו החל העסק לפעול, על מנת להוכיח להם שאין עדיין שנה מתחילת העסק, והכל עדיין ניסיוני, הם התעלמו לגמרי מהפקס ששלחנו, למרות שבררנו טלפונית שהוא אכן הגיע, ושלחו לנו שוב התראה לתשלום,
ניסינו להתקשר ואין עם מי לדבר.
טוב שיש אתר כמוכם שעוזר ללקוח הקטן מול החברות שחושבות שהם יכולות לשחק באזרח כברכוש שלהם.
לבטל לחלוטין את החוב המומצא הנ"ל, כיון שכמו שכתבתי, העסק פועל בתוך הבית ופחות מ4 שעות ביום. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה