שמיעת מידע על הפסקות חשמל יזומות במענה הקולי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מזה זמן רב שהמענה הקולי עודכן ומאז אין אפשרות לשמוע את הפסקות החשמל היזומות (שהמוקדנים/אנשי החברה מקליטים). מאז חייבים להקיש מספר חוזה, וזה ממש לא נוח ולא זמין.
המערכת בכל מקרה מזהה מאיזה איזור המתקשר מתקשר (או שלמעשה הזיהוי מתבצע כבר על תשתית הטלפוניה במהלך ההתקשרות, אבל בכל מקרה יש זיהוי),
מה שנשאר זה רק לאפשר לשמוע את הפסקות החשמל היזומות, פרט אמנם קטן אך חשוב ליעילות המערכת הממוחשבת ושיפור השירות ללקוח.
כמובן שהשינוי משנה עוד דבר קטן וחשוב - פחות פניות לשירות הלקוחות,
וכאלה שלא זקוקים כלל לתקשורת עם נציג אלה לשמוע עצמאית את ההקלטות.
אין צורך בפרטים אישיים והתקשרות, קחו תלונה זו כהצעת שיפור ללקוח.
כשהשינוי התבצע ארצה לקבל הודעה על כך במייל (לא בטלפון).
בתודה,
שימי.
|
הוספת אפשרות לשמיעת הפסקות חשמל יזומות במענה הקולי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|