פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חשמל ניזוקו עקב התנהלות כושלת של עובד חב' החשמל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך יום שישי ה- 25.3.11 היו ניתוקי חשמל לסרוגין.
בשעה 9:30 הגיעו אנשי חברת החשמל לתקן את הבעיה, שם גילו נזילת מים מהקיר שגובלת עם המגעים, ללא התראה מוקדמת וללא תדריך מסודר, נתקו העובדים את החשמל מבלי להסביר שצריך להוריד את השלטר הראשי.
התיקון הראשוני היה מעקף שביצעו (פרווזורי לחלוטין - יש תמונות)
.
בשעה 10:10 סיימו את עבודתם בזריזות,לאחר הדלקת החשמל נשמע קול פיצוץ עקב העבודה הלקויה של העובדים שמיהרו להגיע הביתה (כי יום שישי היום),הפקקים שבארון החלו להישרף הדבר גרם לקצר גדול שהביא לשריפה הטלויזיה שלי (מסוג 37 אינץ LCD של BEKO).

לאחר שנשרף הארון הם החליפו בית פיוזים חדש.
בשעה 11:30 לערך סיימו את עבודתם,
11:35 גיליתי כי הטלווזיה וכרטיס המסך שבמחשב שלי ניזוקו.

הגשתי תלונה בתאריך ה- 27.3.11 התחייבו לתת תשובה תוך 21 ימים, בפועל קיבלתי תשובה אחרי 24 ימים וזאת עם ליווי טלפוני שלי.

התשובה הייתה ברורה, לחב' חשמל אין יד בנושא, הנזק נגרם כתוצאה מלחות והעובדים עבדו ע"פ נהלים. כאן אני רואה את הזילזול של החב' החשמל, אותו אדם ששלח לי תשובה חזרה שאחרי על תלונות מסוג הזה אפילו לא ראה או הציץ במכתב (עם תמונות) ששלחתי. ואם הוא היה רואה את העבודה הפרווזורית הלא בטיחותית שהם עשו...אולי היה מדבר אחרת.

פשוט חוצפה וזילזול.

אשמח לעזרתכם עייפתי מכל החברות הגדולות שצוחקות עלינו הצרכנים הישרים
עלבון, כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על המוצרים שניזוקו, התנצלות על זילזול החברה בצרכן פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה