פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מכוון בלקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב החשמל 13 כתובת:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/12/10 ביקרו בביתי עובדי חברת החשמל והחליטו כי אני צריך לשלם לפי התעריף הכללי, בגין כך הטילו עלי תשלום רטרואקטיבית 4 שנים אחורה תשלום בסך 3164.94 ₪.
בתאריך 13/01/11 פניתי לנציבות תלונות הציבור בחברת החשמל דרך אתר תלונה בבקשה לחייב אותי רטרואקטיבית רק על שנה עד שנה וחצי מהתקופה הנ"ל זאת מכיוון שהעסק אותו אני מפעיל בבית הוא רק בשנה וחצי האחרונות.
נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל קבלו את התלונה דרך אתר תלונה, והגיבו "התלונה תבדק במחלקת פניות לקוחות ונזקים במחוז הדרום של חברת החשמל ובתום הבירור ישיבו ישירות למלין עם העתק לנציבות תלונות הציבור"
מאז עד היום לא פנו אלי מחברת החשמל רק ממשיכים לשלוח לי הודעות ודרישות תשלום והתראות לפני ניתוק.
בתאריך 19/06/11 קיבלתי הודעת לתשלום לפני ניתוק ללא הודעה מוקדמת על הסכום הנקוב לעיל.
לאור האמור לעיל הנני מערער על דרישת התשלום והנני מבקש לדחות את הודעת הניתוק המיידית עד שאקבל תשובה מנציבות תלונות הציבור כפי שהם הבטיחו לי שידונו בבקשתי ויחזרו אלי, או שאאלץ להגיע בכוחות עצמי לשירות הלקוחות בזמן שיתאפשר לי.
גרמתם לי עגמת נפש
הנה הקישור לתלונה הקודמת
http://www.tluna.co.il/tlunot/statusComplaint.asp?compID=58587&statusID=2&PageCurr=91&numOfRow=1&&%E7%E1%F8%FA%20%E4%E7%F9%EE%EC
עוגמת נפש סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלנות הציבור של שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת הלונה. תגובה:
התלונה תבדק ותטופל במחוז דרום של חברת חשמל ובסיום הטיפול ישלח מענה למתלונן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה