פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה חוזרת לתשלום לאחר ביטול החוב. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלוש שנים בעבודות שיפוץ בביתנו נקרע כבל חשמל (תוך סיכון חיי אדם שנגרם מרשלנות של חברת חשמל לפני שנים רבות...)וחברת חשמל עמלו במשך יום וחצי על תיקונו.
לאחר שסיימו את עבודתם שלחו לנו דרישה לתשלום על תיקון הנזק.לאחר שלא הצלחנו בשיח איתם פנינו לאתר (המעולה) שלכם.אתם פניתם לחברת חשמל והוסרה הדרישה.
בשבוע שעבר "מישהו" בחברה "נזכר" בחוב ומנסה שוב את מזלו תוך איומים על התראה אחרונה וניתוק וכו.
אנו שוב פונים אליכם ומבקשים להתריע על כך שהנסיון לאחר שלוש שנים לעורר את הפרשיה מחדש מעיד על חוסר יושר והוגנות .
כספי סוג הנזק :
קבלת מכתב מחברת חשמל על סגירת תיק .הזמנה43686120. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה תגובה:
המענה משנת 2009 יבדק בנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל ומענה ישלח ישירות למלין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה