פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא הוגדל הנתיך למרות ששולמה ההגדלה שנה וחצי קודם נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
עברנו לבית חדש ושיפצנו אותו. כחלק מהליך השיפוץ הגדלנו את החשמל המסופק לבית. לצורך ההגדלה יצרנו קשר עם חברת החשמל, הזמנו הגדלה ואף שילמנו עבורה כ - 1400 ש"ח. בחברת החשמל אמרו שישלחו עובד לבצע את ההגדלה. מאחר שמדובר בנתיכים שנמצאים מחוץ לבית (ברחוב) תיארנו לעצמינו כי חברת החשמל ביצעה את העבודה.
במהלך שנה וחצי שחיינו בבית סבלנו מקצרים, נפילות מתח, הפסקות חשמל וקפיצות של נתיכים שוב ושוב. במהלך נפילות אלה נגרמו נזקים למכשירים חשמליים בבית כמו - כרטיס אלקטרוני של מזגן חדש, מכשיר די.וי.די, מגהץ ועוד.
במהלך נפילת החשמל האחרונה שאירעה לפני מספר חודשים הבנו כי הפעם התקלה היא באחד הנתיכים בארון החיצוני של חברת חשמל. לאחר שקראנו לחשמלאי עובד חברת החשמל התברר כי מעולם לא נעשתה לנו הגדלת החשמל עליה שילמנו ואותה הזמנו שנה וחצי קודם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לפצות אותי על כך שלא קיבלתי מוצר/שירות אותו הזמנתי ושילמתי עבורו ועקב כך נגרם לי נזק כספי עקב קלקול מכשירי חשמל פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר את קבלת התלונה תגובה:
מאחר ובתלונה אין כתובת או מס' חוזה או מס' הזמנה, אנו נפנה למלינה במייל ונבקש ממנה המידע הנ"ל. לאחר קבלתו התלונה תבדק בחברת החשמל וינתן מענה למלינה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה