פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק זרם ללא הודעה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-25 לספטמבר נותק החשמל בביתה של ברכה אברמוביץ, אמי בת ה-92!הדבר נעשה ללא שום הודעה או התראה. חשבון החשמל( מספר חוזה - 236134) שולם כסדרו בהוראת קבע, תשלום ירד ב-16 לספטמבר! בבירור עקיף (לא הצלחנו ליצור קשר טלפוני ישיר עם החברה) נמסר לנו שהזרם נותק משום שיצאה הוראה (של מי?)שאסור שהחשבון יהיה על שם לקוח שאינו בחיים. אבי,חיים אברמוביץ, נפטר לפני 33 שנים(!)ואמי, שהמשיכה להתגורר באותה הדירה, שלמה כחוק את החשבון משך כל אותן שנים.
חברת החשמל נהגה באופן שרירותי ואלים מבלי לידע את הלקוחות על מדיניותה 'החדשה' וגרמה לאמי נזק (תרופות יקרות) ולמשפחתה-עגמת נפש ובזבוז זמן עד שהחשמל חובר מחדש.
עגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
הוקעה ציבורית ברורה של התנהגות שרירותית של חברה שהיא מונופול, ופיצוי על הנזק ועגמת הנפש! פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור שם ותפקיד:
הרינו לאשר את קבלת התלונה תגובה:
התלונה תבדק בגוף האמון על טיפול בתלונות בחברת החשמל ובסיום הבדיקה ישלח המענה ישירות למלינה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה