פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק חשמל ללא הודעה מוקדמת , נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.10.11 עזבה הדיירת אווה ברקן את הדירה שהושכר לה ברח' הנשיא 68, חדרה.(שעון מס'10077078). רק אתמול התברר לי שאין חשמל בדירה. חשמלאי שהוזמן ע"י הודיע לי שזה בעיה של חב' החשמל. התייצבתי במשרדי חב' החשמל בחדרה, לתדהמתי התברר לי שחב' החשמל טוענת שהדיירת פנתה לניתוק החשמל בדירה.חיבור מחדש 40 ש"ח.פניתי למנהלת הילה שחר, לדבריה מספיק שהדייר מודיע אין צורך שבעל הנכס יאשר.גם התשלום הוא עלי למרות שלא הזמנתי ניתוק. בבדיקה עם הגב' ברקן קבלתי ממנה הצהרה בכתב שהיא לא בקשה ניתוק חשמל, אלא רק לסיים מחויבותה הכספית.אבקש התערבותכם והסברכם איך קרה דבר כזה, לדוגמא חב' מי חדרה לא הסכימה לשחאא את הדיירת אלא רק לאחר התיצבותי ואישורי. עלי לציין שלא קיבלתי יחס הולם מהג' הילה שחר המנהלת, הרגשתי זלזול ושהנושא לא מענין אותה. אודה לטיפולכם ותשובתכם בהקדם
כספי סוג הנזק :
התנצלות המנהלת, ואי גבבית 40 ש"ח ממני פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר את קבלת מכתב התלונה תגובה:
התלונה תבדק ע"י מח' התלונות במחוז הצפון של חברת החשמל ובסיום הטיפול ישלח מענ ישירות למלין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה