|
|
|
|
|
|
חשבון חשמל מנופח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלנו חשבון חשמל לחודשים 10-11 על 2885 קוטש. מאחר ובחודשים 8-9 נרשם דילוג. בכל בתי אב וכן אצלינו בשנה קודמת, לפי הגרף של חברת החשמל בחודשים הללו הצריכה יורדת, אצלינו עקב אי קריאת המונה הצריכה עלתה. הבעיה שהתעריף עלה בחודש 11 ל 46.93 ש"ח . אנחנו משלמים לחברת החשמל תשלום קבוע שבין השאר אמור לממן קריאת מונה. ואם חברת חשמל לא קוראת מונה למה עלי לספוג את ההפסד. חברת חשמל זיכתה אותי ב12.96 ש"ח -ממש בושה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר לפי שימוש בקוטש בחודש 11.2010 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציבות תלונות הציבור ש |
שם ותפקיד: |
הרינו לאשר את קבלת התלונה |
תגובה: |
נציבות תלונות הציבור תבדוק את האמור בתלונה ובסיום הבדיקה נשיב ישירות לפונה |
פתרון: |
|
|
|