פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מונה שגוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,הותקן לי לפני עשרים ימים מונה חשמל חדש, בדקתי את המונה בשבת והוא היה על שבע מאות ומשהו, אתמול בצהריים (יום רביעי) בדקתי אותו שוב והוא היה על אלף שלוש מאות שלושים ומשהו, אתמול בלילה בדקתי אותו שוב והוא היה על אלף מאה שלושים ושמונה. התקשרתי לחברת לחברת החשמל ואמרתי להם שיש בעיה במונה ובכל מקרה זוהי צריכת חשמל לא הגיונית יחסית למה שאנו צורכים (אנחנו משפחה של ארבע נפשות בבית של 55 מ"ר) וגם שהמונה לא עקבי. ענתה לי מישהי בשם חדווה ורק אמרה לי שאנחנו על שש מאות ומשהו ש"ח בנתיים הסברתי לה שאפילו לא עבר חודש ושהצריכה לא הגיונית והיא אמרה שאין מה לעשות אלא לחכות לחשבונית הסברתי לה שהמונה לא עקבי והיא לא התייחסה לזה אלא אמרה לי לחכות שיבואו לקרוא את המונה שאלתי מתי הם אמורים להגיע והיא ענתה לי שבחודשים הקרובים...כשביקשתי לדבר עם מישהי מעליה היא אמרה שרק אם יהיה לי מספר מונה וקריאה יוכלו להתייחס (זאת לאחר שהיא קראה אותם באוזני דרך המחשב שלה....)
כספי סוג הנזק :
אשמח לדעת מה ניתן לעשות בנידון. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה תגובה:
לאחר שהמלינה תמסור הכתובת התלונה תטופל ע"י מחלקת התלונות האחראית לאזור הגאוגרפי הרלבנטי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה