פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום עבור עבודות שלא הוזמנו ולא בוצעו נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קיבלתי תזכורת לדרישתכם לתשלום עבורניתוק וחיבור במונה/נתיך,ניתוק וחיבור שלא במונה ונתיך, הקטנת נתיך מותקן/החזרת נתיך רגיל, גבייה במקום הצרכנות. סה"כ 234.34ש"ח. לדבריכם מועד הפרעון היה ב-22.12.11.
אם טרם שילמתי- הרי שהדבר נובע מכך שלא קיבלתי כל הודעה קודמת בנדון, וכן למיטב ידיעתי , מאז מגורי בדירה ברח' חניתה 56, כניסה ג' דירה 52 בחיפה,ב-1.11.2009 לא הוזמנה מצדי ומצד בעל הבית כל עבודה כזאת ואף לא בוצעה כל עבודה. מס' חוזה 4737649 ומס' השעון3598730 שמי זידוביץ שושנה.
אם משום מה שילמתי החשבון הרי זה מבהסח הדעת משום שחשבתי שהדבר מתייחס לצריכת חשמל מצדי בדירה.
אנא בדיקתכם, אם שילמתי אנא החזירו לי התשלום ובכל מיקרה אנא בטלו דרישתכם הנ,ל בנדון.

בכבוד רב ובתודה מראש

שושנה זידוביץ
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה