|
|
|
|
|
|
,,תשלום חשבון חשמל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך הנ"ל דפק בביתי בחור גב רוח מחברת החשמל בני היה בבית והתקשר אלי באו לנ ת ק החשמל הסיבה 426 ש"ח לא שולם מדצמבר אכן כך וחשבון נוסף של 932 שהגיע כיומים לפני והיה רשום תאריך אחרון לתשלום עד ה9 למרץ לא קיבלתי עדין התראה והוא רוצה את כל הכסף אם לא נשלם הוא מנתק
אוקי הבן שלי שילם בכרטיס אשראי התקשרתי לחברת חשמל לשאול מה קרה כי אני משלמת כל חודש בכרטיס אשראי את כל החשבונות תמיד ויש רישום על כך אצלם אמרתי זאת לבחור אבל הוא בשלו יש לך מזל שלא הגיעו קודם אני משלמת את חשבונות החשמל כך ארבעים שנה ויותר
אני נכה 100% ביקשתי כמה פעמים הנחה ודחו אותי על הסף אין לנו הנחות לנכים אני מבינה את הבעיות של חברת החשמל אבל האם זאת דרך להתהנג אבקש לקבל תגובה ופיצוי על התנהגות לא הולמת תודה וחג שמח עדה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציבות תלונות הציבור ש |
שם ותפקיד: |
הרינו לאשר את קבלת התלונה |
תגובה: |
התלונה תטופל במח' התלונות של מחוז דן בחברת החשמל ובסיום הטיפול תשלח התשובה ישירות למלינה. |
פתרון: |
|
|
|