פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בוצעו הערכות מונה לגביה מוטעות במשך חצי שנה.. מה שהוביל לסכום חיוב גבוהה במיוחד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הגיע לי חשבון החשמל לתקופה 12/3-09/05.
סכום החשבון היה 348.43, וכן צוין ש"החשבון מוגש לפי הערכה וניתן למסור את מצב המונה בשירות 103".
כשהתקשרתי למסור את המונה המדוייק התברר שהחשבון עומד על 950 ש"ח!!!

התברר שכבר חצי שנה לא ביצעו אצלי בדיקות בפועל ורק ביצעו הערכות מה שגרם לפער הגדול..

אין באפשרותי לשלם כרגע סכום כזה גדול!!
הנציגה ציינה שניתן לשלם בתשלומים אך הם ישאו בחובם תשלומי ריבית קרדיט לחברת האשראי...

אני חושב שנעשו פה מעשים שאסור לעשותם!!
זו ממש התעללות בצרכן!!

איני מאמין שמישהו יוריד לי מסכום החיוב.. אבל לפחות שיתנו לי לשלם בתשלומים ללא ריבית..
כספי סוג הנזק :
לפחות שיתנו לשלם בתשלומים ללא ריבית..ויתנצלו!! פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר את קבלתהתלונה תגובה:
התלונה תטופל במ' התלונות של מחוז ירושלים בחברתהחשמל וסיום הטיפו תשלח התשובה ישירות למלין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה