פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס אלים ופוגעני מצד עובד חברת חשמל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
המלמד 44 גבעת שאול ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד
ביום ראשון 3/6/2012 ב 11:00 הגענו לחב' חשמל ירושלים לאחר שהפנה אותנו אליה מהנדס החשמל שלנו,
שאמר ש-רוני סחייק הוא הכתובת להחזר הכספי שלדעתו היינו זכאים לו.
מאחר והיינו בסביבה (אשתי אנוכי וילדינו, בהקשר אחר),
נכנסנו לבדוק האם במקרה רוני פנוי ויוכל לסייע, או שאולי יש לו עמית שיוכל לסייע הוא.
בבניין לא מצאנו את רוני בחדרו. ניסיתי להתקשר לרוני לשאול האם במקרה הוא בסביבה, וכדאי להמתין.
רוני צרח עלי בטלפון, ואני מצטט בדיוק: "מה באת בלי לתאם? תסתלק משם מייד! אל תחכה. תסתלק מלייד המשרד. אח"כ תתקשר ואולי נתאם. שמעת? לך משם! מייד!...".
הייתי המום! אפילו נבהלתי. אמרתי לאשתי שנלך, אך היא עשתה טעות נוספת ופנתה לפקידה נחמדה מאד מהמשרד ליד, לשאול האם יש מישהו נוסף שיוכל לסייע ולבדוק את זכאותנו להחזר.
הפקידה הנחמדה התקשרה לרוני, כי ראתה אותו בבניין הבוקר, ואמרה שבטח לא ידע שבאנו מרחוק
כל המשפחה. מנימת דבריו של רוני, ידעתי שהיא טועה, ורק נפסיד יחס הוגן ואת ההחזר הכספי ולכן
ברגע שהתקשרה, ברחתי עם משפחתי, לעיניה הנדהמות של הפקידה הנחמדה מהפחד שלנו מיחסו של רוני.
לא טעיתי. תוך 2 דק' הגיע הטלפון, וזו לשון השיחה במדוייק הפעם:
"מי זה? מה אתה מסבך אותי? אמרתי לך לעוף משם נכון? לא רוצה לטפל בך, אל תתקשר ואל תפנה אלי יותר שוב לעולם! שמעת?".... ניתוק....
הייתי המום. לא מכיר את רוני. אין לי מושג מי הוא ואיך הוא נראה. מנסה לדון אותו לכף זכות, ועם כל רעיון שעולה לי, אני מבין שפשוט אפשע אם לא אדווח על אדם זה שאמור לעבוד עם ציבור.
החלטתי להתקשר שוב, אני אליו ולהקליט.
לשון השיחה המוקלטת שברשותי:
רוני: כן?
אני: רוני לא התכוונו להכעיס. באתי בטעות, לא קבעתי פגישה, נקבע פגישה אחרת.
רוני: אתה הקפצת את כל הגיזרה, אני באמצע ישיבה, היא מתקשרת מבוהלת. "אנשים צריכים עזרה".
אתה מסבך לי את-הצורה. אל תבא בלי פגישה. יש לך את הטלפון נכון? אז בשביל מה אתה הולך לפקידה?
אני: לא הלכתי לפקידה רק רציתי...
רוני: מאיפה היא יודעת שאתה מחפש אותי?
אני: שאלתי...
רוני: יפה! אז אל תדבר איתי יותר! גמרנו!
אני: אבל אני צריך עזרה שלך....
רוני: ניתוק!.....

אין לי מושג באמצע מה הפרעתי לרוני, אך כמי שיושב בישיבות לא פעם, מסופקני אם הייתה זו ישיבה.
רוני יצא באמצע בקלות כשהפקידה התקשרה, וענה מייד לטלפון הן לה והן לי.
מדוע לשאול את הפקידה מי יכול לסייע זה "לסבך לרוני את הצורה"?
למה לשאול האם אפשר להפגש, זו עבירה שגזר דינה לא לקבל יותר שירות מהפקיד הממונה?
איך יתכן שמגרשים אזרח ב"תסתלק מכאן" רק כי בא לבדוק האם אפשר להפגש?



עלבון סוג הנזק :
אדם כזה לא ראוי לעבוד מול לקוחות. צריך לעבור לתפקיד בו לא נדרש שירות לקוחות. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה