|
|
|
|
|
|
בדיקת חיובים מחברות האשראי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שימו לב לחיובים מחברת החשמל בכרטיס האשראי:
לחברת החשמל ניתן לשלם באשראי והמערכת לא מצליבה את נתוני הכרטיס עם התוקף או מספר הזהות או שלוש הספרות בגב הכרטיס או שם בעל הכרטיס.
ניחשת נכון - החשבון שולם - חייבת מישהו אחר
טעית - החשבון שולם - אף אחד לא חויב
איפה הבעיה
חברת החשמל תעלה על הבעיה שלא ביוזמתה כלומר
אם המישהו האחר עלה על החיוב והתלונן , או שחברת החשמל העבירה מספר לא תקין - אתה תקבל את החשבון הקרוב עם ריבית פיגורים של 11.5 % שנתי
מהיום האחרון לתשלום ה מ ק ו ר י
אם מישהו התלונן אחרי שנה ריבית הפיגורים היא לשנה.
היות וחברת החשמל היא מונופול היא יכולה לגבות כל ריבית לכל תקופה גם אם טעית וזה היה בשוגג
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיפור מערכת בקרת התשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציבות תלונות הציבור |
שם ותפקיד: |
הרינו לאשר קבלת התלונה. |
תגובה: |
התלונה תבדק במחוז הדרום של חברת החשמל בה מצוי חוזה החשמל נשוא התלונה בסיום הבדיקה ישלח המענה ישירות למלין |
פתרון: |
|
|
|