פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור רב בהגדלה ל 3 פאזות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביצענו הזמנת חיבור למערכת אספקת החשמל מספר 44520252 בתאריך 28.05.2012. למרות ששלמנו את התשלום במלואו לפי דרישת חברת החשמל, הזמנו בדיקת חברת החשמל ונציגי חברת החשמל בדקו ואישרו שהכל מוכן והבטיחו שאנשי מחלקת חל"ב צריכים לסיים את העבודות וזה עיניין של ימים - לא שבועות, ההזמנה עדיין לא בוצעה. פניתי מספר פעמים לנציגי שירות הלקוחות והסברתי שיבואן מכשירי חשמל לא הסכים לחבר מכשירים הדורשים 3 פאזות עד לסיום העבודות ע"י חברת החשמל ואחד המכשירי חשמל - כריים. אנו - משפחה בת 5 נפשות. ישנם 3 ילדים ואנו נאלצים לרכוש מזון מחוץ לבית כי לא ניתן לבשל בבית! נתנו לי טלפונים של מנהל עבודה באיזור?! (דוד 039256459), התקשרתי לא פעם אחת - אף אחד לא ענה, התקשרתי שוב ושוב נתנו לי טלפון של יהודית (039256426) ושוב אף אחד לא ענה ושוב התקשרתי ושוב קיבלתי טלפון - 039256485 ושוב אף אחד לא ענה. אני חסר אונים: למי לפנות ומה לעשות?
עזרו לנו בבקשה.
כספי, סוג הנזק :
סיום מיידי של עבודות, פיצוי כספי עבור אי ביצוע עבודות לפי חוזה, בזבוז זמן יקר לשיחות, עוגמת נפש, רכישת מזון פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה. תגובה:
התלונה תבדק ותטופל במח' התלונות במחוז הדרום של חברת החשמל וישלח מענה ישירות למלין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה