פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם ע"י חב' חשמל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 29/12/11 קיבלתי הודעה של חברת החשמל, שמצאו פגיעה במתקן חברת החשמל והחליפו את מונה החשמל שלי.
ביום 04/07/12 קיבלתי הזמנה למשרדי חברת החשמל ''לצורך הצגת ממצאי בדיקה, בירור נסיבות המקרה והסדרת התשלום בגין נזק שנגרם לחברת החשמל ''.
ביום 08/07/12 הגעתי למשרדי חברת החשמל לבירור העניין, והתברר לי כי לטענתם צריכת החשמל משנת 2005 עד אמצע 2011 נמוכה משנת 2004, ולכן דורשים מאיתנו לשלם סך של 10,000 ש"ח - כיוון שטוענים שגנבנו חשמל בתקופה זו . נציגת מחלקת שב"ח בקשה מכתב עם הסברים לגבי צריכות חשמל שלי ושל מקרה פגיעה במתקן חברת החשמל.
בשנת 2004 צריכת חשמל הייתה כ15 קוט /יום( בשנת 2004 ''התאוששתי''מגרושים, ואז התחלתי ליהנות מחיי הרווקות) ומשנת 2005 צריכת החשמל בביתי ירדה ל9-11 קוט /יום זאת אומרת בערך 25% יותר גבוע משנת 2003 (באוקטובר 2004 התחתנתי ואשתי עברה לגור איתי (גירשה את כל החברים מהדירה ''ועשתה לי סדר בחיים''). מאמצע 2011 הצריכה שלי עלתה ל 13÷15 קוט /יום מסיבה שביטלתי גז ועברתי לכיריים אינדוקציה(לא כיריים חשמלי רגילים) עם צריכת חשמל עד 6 ק''וט/שעה, החלפתי מקרר רגיל 450 ליטר ל מקרר ''NO FROST'' 640 ליטר, קניתי מיני בר ושמתי תנור פירוליטי.
המונה הוחלף ב29/12/2011 ומרגע החלפת המונה הצריכת החשמל שלי לא השתנה בכלל.
בפגישה עם הפקידה במשרדי שב"ח באשדוד, הוסבר לי שבשעון היה חור סתום עם דבק, זאת אומרת שלרגע החלפת המונה לא הייתה שום אפשרות להשפיע על קריאות המונה ואי אפשר להגיד בוודאות מתי נעשתה פגיעה בשעון ומתי הייתה השפעה על קריאות המונה. לגבי הפגיה הסברתי שאני השכרתי את הדירה ב2002 משפחת החברים שלי לפני עזיבתם לחול. על פי הערכתי הפגיעה נעשתה על ידם אשר התגררו בביתי בשנת 2002 ( לא היה צורך להעביר מונה על שמם משום שהשכירו דירה לכמה חודשים לפני עזיבתם לחול וחוץ מזה היו חברים), לצערי אינני יכול להוכיח זאת, אך זה ברור מהבדיקות אשר נעשו על ידי. התבקשתי לתת הסברים בכתב ולצרף דו''חות צריכת המים.
ב16.07.2012 מסרתי לפקידה במשרדי שב"ח באשדוד מכתב עם הסברים, חשבוניות עבור מוצרים החדשים שקניתי ודו''חות צריכת המים.
בתאריך 06.08.12 קיבלתי ממר דוד הרשקוביץ רכז שב''ח תשובה. עפ''י תשובתו ברור לי לגמרה שלא נעשתה שום בדיקת הנתונים אשר סיפקתי להם במסמכים בתאריך 16.07.12 , כמו כן במכתבו רשומים דברים אשר הולכים בניגוד לנתונים של דו''חות צריכת חשמל – '' החל מיום גילוי השב''ח והתקנת המונה החדש השימושים עלו משמעותית''. כנראה מר דוד הרשקוביץ אפילו לא ראה את הדוחות ולא התעניין במסמכים שלי ויחליט לכנוס אתי ב 10,000 ש''ח.
בתאריך 09.08.2012 שלחתי למר דוד את תגובתי לכל הסעיפים במכתבו ובקשתי לזמן פגישה דחופה (מכתבי נשלח לפקס 03-5654712 אשר מופיע במכתבו יחד עם מספר טלפון אך בטלפון הזה אין מענה). באותו יום קיבלנו דרישה לתשלום של סכום 10,417.40 ש''ח.
אבקש את עזרתכם בנושא.
בכבוד רב
אולג דביר
12.08.2012
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב מוגזם פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה