פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מונה חשמל< נושא התלונה:
זמיר תלמה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב שפרינצק 11 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בשנת 2008, בבואי לבדוק את לוח החשמל שלי, גיליתי יום אחד שהחליפו לי את מונה החשמל הרגיל ל"מונה מחקר". שאלתי מה זה ולמה עשו זאת ואמרו לי שאין לי מה לדאוג, שזה משהו פנימי של חברת החשמל ושזה עושה את אותן פעולות של מונה חשמל כמו שאני מכירה.
בחודש יוני, כשהבנתי שחשבון החשמל הקיץ עומד להיות גבוה מכרגיל ביררתי דרך 103 שיש לי אפשרות לסדר שאוכל לשלם את חשבון החשמל כל חודש במקום כל חודשיים עי"כ שבחודש שהם לא עורכים קריאות מונה אני אעביר אליהם את קריאת המונה וכך אחוייב אחת לחודש במקום אחת לחודשיים ואוכל להסתדר מבחינה כספית ולא אכנס לחובות.
מסתבר שעם "מונה המחקר" אי אפשר לעשות זאת.
בחודש יולי כשזה התברר לי פניתי לחברת החשמל שישיבו לי את המונה שהם לקחו ממני, ואני חוזרת על כך שזה נעשה ללא יידיעתי ו/או אישורי.
עד היום, חוץ מלהתקשר אלי טלפונית ולהגיד שימלאו את בקשתי, לא נעשה דבר. הם גם העיזו לומר לי שאם (!) יחליפו את המונה למונה הישן אני אצטרך לשלם על כך.
חוץ מעגמת הנפש ובזבוז הזמן שחברת החשמל גורמת לי אני עלולה להינזק גם מבחינה כלכלית.
אני מודה על תשומת הלב ומקווה שתוכלו לסייע בידי.
כספי סוג הנזק :
החלפה מיידית של מונה החשמל. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה