פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דילוג בקריאת מונה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
זו הפעם הרביעית ברציפות שאני מקבל חשבון חשמל לפי הערכה דבר שחורג מהמותר לחברת החשמל.
בבדיקה שערכתי בתאריך 17.01.13 נמצא הפרש של 863 קילו וואט לטובתי.
כמו כן בקיץ האחרון נרשמתי למבצע של חברת החשמל להפחתה בצריכת החשמל ,כיצד חברת החשמל יכולה לדעת האם הפחתתי בצריכה אם היא לא מבצעת קריאה של המונה.
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אוהד, סגן מנהל מחלקת נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל שם ותפקיד:
שלום רב,
הריני לאשר את קבלת התלונה.
מענה לתלונה ינתן בכתב, ישירות למלין, ע"י מחוז ירושלים של חברת החשמל.
תגובה:
שלום רב,
הריני לאשר את קבלת התלונה.
מענה לתלונה ינתן בכתב, ישירות למלין, ע"י מחוז ירושלים של חברת החשמל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה