פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה בדרגה עליונה נושא התלונה:
בושקין וליק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
החומה 14 כתובת:
ראשל''צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פתאום מקבלים תזכורת על אי תשלום חשבון, הבעיה שחשבון עצמו לא נשלח
וגם תזכורת שהודפסה ב 21\05 התקבלה רק ביום ראשון -02/06
מנסים לשלם דרך אתר תשלומים של חח'י ואז מתקבלת הודעה: לא מאתרים פרטי חשבונית
רק דרך מוקד 103 אחרי המתנה ארוכה, ארוכה מדי שילמנו חשבון וגם קיבלנו נזיפה: אתם צריכים לדאוג שכל חודשיים תקבלו חשבונית?!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפרטה מיידית של מונופול פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אוהד ורצברגר, סגן מנהל מחלקת נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל שם ותפקיד:
שלום רב,
על פי הפרטים שסופקו אין באפשרותנו לאתר את המלינה במערכות הממוחשבות.
על מנת שנוכל לבדוק את התלונה יש לספק פרטים מזהים כגון מספר חוזה או ת.ז. של בעל החוזה.
תגובה:
שלום רב,
על פי הפרטים שסופקו אין באפשרותנו לאתר את המלינה במערכות הממוחשבות.
על מנת שנוכל לבדוק את התלונה יש לספק פרטים מזהים כגון מספר חוזה או ת.ז. של בעל החוזה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה