|
|
|
|
|
|
רוכבים על חשבון צרכנים |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מספר פעמים לא מקבלים חשבונית דו-חודשית וכבר מקבלים הודעה שנייה-אין לי שום כוונה לעזור לחח'י ולשלם על רשלנותם - לא ניתן להשלים אשף שירות חשבון חשמל למייל עקב בעיות פנימיות שלהם וגם דורש החזר כספי על טעויות שלהם עקב אישליכת חשבונית בזמן - בתופס דיגיטלי הם דורשים מספר חוזה וקריאת מונה שאתה מזין מהמסמך של חח'י ונתונים מתגלים שגויים ע''י אתר של חח'י
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לפרק מונופול המאוס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|