פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון מגיק פאלאס אילת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-25/3 הגענו אחרי המון זמן לנפוש במלון מגיק פאלאס.
אישתי ואני החלטנו לצאת לנפוש לבד ללא הילדים ע"מ לצבור קצת כוחות ולהנות מהשקט.
כאשר הגענו למלון ביום הראשון לקח המון זמן עד שקיבלנו את החדר, המתנו בסבלות ואף פנינו לפקידה וביקשנו לשדרג בעלות כספית לחדר יותר מפנק , לצערי אישתי עוד לא הספיק לסיים את המשפט וכבר זכינו ךקבל תשובה מהפקידה :" קודם תקבלו את החדר אח"כ נראה" הינו המומים מהתשובהוהמתנו בסבלנות .
סופסוף קיבלנו את החדר והנה כל רגע ישנם דפיקותכאילו מישהו דופק בדלתנו,
לאחר מכן מס' קבלנים התיעצו היכן כדאי לתלות את התמונה, בוקר השני עד שסוף סוף יש אפשרות לישון ללא הפרעה, התחילו קידוחים ולא פסקו כל היום . זה פשוט היה בלתי נסבל, הרגשנו כאילו הגענו לאתר בניה ולא לחופשה שלה ציפינו בכליון עינים.
בהמשך הבוקר פנינו לשירות לקוחות ונאמר לנו שמיד חוזרים אלינו, וכמובן השארנו אפילו פלאפון, בצהרים המאוחרות קיבלנו שיחה ובה נאמר לנו שאם אנחנו מעונינים ניתן לעבור חדר , מה שכבר לא היה רלונטי כי עזבנו ביום השלישי בבוקר וחס וחלילה שיאפשרו לנו לעשות עזיבה מאוחרת .
מי ישמע אנחנו בחודש אוגוסט בשיא הלחץ,
פשוט אכזבה של חופשה, והכי מאכזב שנאמר לנו שיתיחסו לפנייה שלנו ועד היום לא קיבלנו שום מענה.
ממש מאכזב , התאכזבנו מהשירות ובכלל מכל החופשה עצמה. לא בטוח שבעתיד נשמח להתארח ברשת מלונתu,פאתל אם זהו היחס לאנשים.
מצפים לתגובתכם
עלבון/כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון מג'יק פאלאס אילת. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה