פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיוט במלון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אם אסכם את השהות הקצרה במלון (למזלי לא עוד לילה נוסף)
הייתה אכזבה קשה והרגשתי שיש צורך להתחנן ושיעשו לי טובה על כל דבר שביקשתי.
ואציין ששילמתי על כל דבר ודבר...
בהגיענו למלון אמרו לנו שאיננו זכאים ל30 דקות עיסוי לכל אחד.
ורק לאחר משא ומתן שארך חצי שעה בדלפק הקבלה הנציגה במרכז הזמנות הואילה בטובה להכנס ולבצע הזמנה חדשה מהנייד שלה. ואכן נוכחה לדעת שכאשר מזמינים מהנייד אז מוצע חצי שעה עיסוי לכל אחד.
וכמובן עד שהיא השיגה אישור לדבר הזה המתנתי עוד 20 דקות על הקו. ובשעה טובה אחרי יותר משעה המתנה עלינו לחדר.
לאחר זמן ירדנו לטרקלין עסקים ובמסגרת החדר "קלאב" שהזמנתי וכמובן עלה לי בתוספת של 239₪.
ראינו שלט על חדר הטרקלין שאומר שהטרקלין סגור בימי חול המועד !!!
וזו הסיבה העיקרית שהזמנתי חדר קלאב ....!!!
שוב אכזבה... ואציין שבאתר היה רשום כך "כולל כניסה לטרקלין עסקים"
ולא היה מצויין לא כולל חול המועד...
טוב כמובן דיברתי עם הקבלה ומה קיבלתי בתמורה ?
(כמובן אחרי פניה לקבלה ואישור ממנהל אחרי שעתיים)
שובר לשתיים קפה ועוגה אחת... !
כן , אל תצחקו אבל זה מה שקיבלתי. ככה אתם מעריכים את התוספת של טרקלין עסקים.
האם זה שווה את התוספת שח 230 ₪ ?
עלינו לחדר וכאשר ניסיתי לגלוש באינטרנט לא איפשר לי להכנס... כמובן שוב צילצול לקבלה. ושם אמרו לי "אם לא קיבלת קוד לגלישה בעת הצ'ק אין, אז כניראה שלא מגיע לי.
ןלאחר בירור של כ 20 דקות קיבלתי קוד לגלישה. וחשבתי לעצמי שבטח סיימתי עם הטירטורים והשיחות לקבלה ואולי עכשיו באמת אפשר לנוח, שהרי לא נשכח שזו הסיבה שהגעתי למלון. ובחרתי דווקא במלון הזה למרות שהיו לי חלופות הרבה יותר זולות.

טוב אז לפני שנחים הולכים להתקלח וכאשר אני מחפש את החלוקים והנעלי בית ששילמתי עליהם במסגרת חדר קלאב.
אני לא מוצא אותם...!
ואתם יודעים את ההמשך.....
שוב צילצול לקבלה ושוב עונה לי חמודה בשם ספיר
ומעבירה אותי לאחראית. שאמרה לי שישלחו לי לחדר את החלוקים. אז המתנתי והמתנתי והמתנתי וזהו פה שברתם אותי ולא רציתי להתקשר יותר לקבלה. פשוט חיכיתי מתי אני עוזב את המלון.....
אציין שבמכתב זה חסרתי עוד מספר פרטים כמו תהליך טירטור בהזמנת עיסוי.
אישור ממנהל על עיסוי.
מחסור במחירים על מוצרים במיני בר על פי חוק.
מייבש שיער לא עובד...

מצפה לתגובה ....
לא אחסוך פניה לגופים המתאימים והפצה מרובה ברשת האינטרנט ובפייסבוק..
רועי ****

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון לאונרדו סיטי טאואר תגובה:
נערכה שיחה עם הנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה