פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, עלבון יחס משפיל ומזלזל!!! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.04.2014-21.04.2014 סגרנו חופשה של שני חדרים באתר פתאל למלון מגיק סאנרייז אילת,
כשהגענו למלון קיבלה אותנו באדיבות פקידת קבלה בשם דנה,
אשר אמרה לנו שהחדרים שרכשנו הם 1010+1020. מדובר בחדרי סוויטות. חתמנו על מספרי החדרים הללו ושילמנו עליהם, דנה אמרה שכאשר החדרים יהיו מוכנים תישלח לנו הודעה, לאחר קבלת ההודעה שבנו למלון ולהפתעתנו הרבה זכי אבו דהש המציג את עצמו כסמנכל המלון אמר לנו באפטיות מוחלטת: "אתם ממש לא מקבלים את החדרים האלה מדובר בסוויטות"!!! הדיבור שלו היה מזלזל ומשפיל, ביקשנו ממנו לקבל את המסמך שעליו חתמנו זכי כמובן סירב בכל תוקף ולא הסכים למסור לנו את המסמך החתום, נתתי לו את הקבלה בה רשום מספר החדר והוא המשיך עם התנהגותו המזלזלת ופשוט מחק את מספרי החדרים עם עט שהיה בידו, ביקשנו את הקבלה שחתמנו עליה והוא אמר שהוא לא יתן לנו אותה.הגיעה פקידה נוספת שלא הסכימה למסור את שמה ואמרה שהפרטים שחתמנו עליהם הם חסויים ושאנחנו לא נקבל אותם. כמובן שעל פי חוק היא מחוייבת לתת לי העתק של המסמכים שעליהם חתמנו אם לא את המקור עצמו! לאחר ויכוח והתעקשות זכי החליט למסור לנו טופס הזמנה אך להפתעתנו הטופס שהוא מסר לנו היה טופס מזוייף אשר הוא מחק ממנו את מספרי החדרים. זכי אבו דהש דרש מאיתנו לצאת מהמלון והראה לנו את כיוון היציאה במקביל פשוט חטף לנו את הכרטיסים של החדרים מהיד והמשיך להשפיל אותנו מול כל האורחים שהמתינו בלובי ואמר לאחר שסירבנו לצאת כיון שלא קיבלנו תמורה לכספנו והתעקשנו לקבל את ההזמנה המקורית שעליה חתמנו "אני מזמין ניידת שתוציא אותכם" . מעולם לא חווינו יחס משפיל ומזלזל שכזה לאחר מכן הגיעה מנהלת קבלה בשם אהובה אשר הכניסה אותנו למשרד שוחחנו עימה אמרתי לה שפעם ראשונה שאני מתארחת במלון הזה ואני פשוט מזועזעת ואני עם דמעות בעיינים מהיחס שקיבלנו ובייחוד מאדם שהוא אמור להוות דוגמא אישית! היא התנצלה בפנינו ואמרה לנו לא כדאי לכם לקחת את הסוויטות יש שם רעש "אלו החדרים הכי גרועים שלנו " אמרתי לה שאנחנו מתעקשים לקבל אותם כי זה החדרים שחתמנו עליהם. היא אמרה אין בעיה החדרים מתפנים בשעה 20:00 תיהיו בינתיים בחדר זמני ואז תיכנסו לסוויטות הסכמנו אמרנו לה תודה רבה והיינו אסירי תודה על כך שסוף סוף הסיוט נגמר ונתחיל את חופשתנו בכיף ככל שניתן לאחר מה שעברנו עד כה, אך לתדהמתנו היא התחרטה לאחר מספר דקות, וחזרה בה היינו המומים מאוכזבים ומיואשים, הגענו לחופשה לנוח וכל מה שקיבלנו עד עכשיו זו רק מלחמת התשה!!! פשוט בושה שככה מנהלים משקרים ללקוחות שלהם !!! החופשה שהתחילה בעלבון לא הסתיימה, בחדר שקיבלנו הייתה מתקפת ייתושים שבמקום להנות מהמלון ששילמנו עליו ממיטב כספנו נעקצנו בלי סוף. ביקשתי שיגיעו לרסס ונאלצנו לצאת מהחדר במשך 3 שעות! בחדר אוכל קיבלנו שירות גרוע, הרבה מאוד זבובים היו על האוכל, התשובות שקיבלתי מהעובדים זה רק אין ולא, בלי לבדוק. כמובן שאני לא מתפלאת כי אם זה היחס של המנהלים מה אפשר לצפות מהעובדים?!? . בערב חג ירדנו לאכול בחדר אוכל בשעה 21:30 כבר פינו את כל האוכל ולא היה לנו מה לאכול למרות שהחדר אוכל אמור להיסגר רק ב 22:00 ,ביקשנו מגבות 3 פעמים מהלובי ולא הביאו לנו עד שנאלצנו לרדת לבריכה בעצמנו לקחת מגבות כדי להתקלח ! רשת מלונות פתאל בהם התארחתי עד כה כמו מרידיאן הקורל ביץ הרודס ולאונרדו השאירו טעם של עוד, מה שאי אפשר להגיד על מלון מגיק סאנרייז שירות מתחת לכל ביקורת, יחס משפיל ומזלזל! אנו דורשים פיצוי הולם על חופשה שהפכה פשוט לסיוט מיותר לציין שלבסוף לאחר שהותשנו מכל כיון אפשרי הסכמנו לקבל חדר רגיל רק על מנת לנוח מכל ההמולה שסבבה אותנו,אך יש בידינו הוכחות ואנו נפנה להליכים משפטיים בגין הוצאת דבר במרמה, זיוף מסמכים, עוגמת נפש ועלבון במידת הצורך.
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון מג'יק סאנרייז קלאב תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה